2013-06-10, 15:25
  #25
Medlem
Skulle han inte till Island? Kanske blir det en anklagelse om otukt med får och ofredande av någon Isländsk kvinna med politisk bakgrund.
2013-06-10, 15:49
  #26
Medlem
dethalvabarnets avatar
Gick rakt in i hjärnan och ner i hjärtat -> https://www.youtube.com/watch?v=5yB3n9fu-rM
Tråkiga är att det inte kommer förändra något.
2013-06-10, 15:50
  #27
Medlem
Anna Ardin, om du tänker resa till Hong Kong, så glöm inte att ta med kondomerna
2013-06-10, 15:51
  #28
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nites
Håller med. Skulle driva detta ytterligare och påstå att han medvetet eller omedvetet jobbade för kinesiska intressen. Han är alltså kommunist och förrädare. Inget annat.

Om han nu skulle vara sån hjälte kunde han ju säga upp sig och jobba i USA för att motverka statens kontroll. Men nej, istället flyr han från ett någorlunda demokratiskt land till en kommunistisk diktatur. Alltså samma procedur som alla andra spioner under det kalla kriget.

Hoppas CIA tar tillbaka sin pengar som man har betalat ut och att han döms i USA för spioneri.
Din ignorans är så glasklar. Du påstår att hans sätt att avslöja någonting som inte är känt för den blinda majoritetsbefolkning i skitstaterna skulle vara negativt? Hans aktion är ganska osjälvisk i ett mer internationellt perspektiv då han förhoppningsvis lyckas öppna ögonen på en stor massa.

Snacka om att stödja zionisternas och elitisternas intresse.
2013-06-10, 16:12
  #29
Medlem
Nitess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Din ignorans är så glasklar. Du påstår att hans sätt att avslöja någonting som inte är känt för den blinda majoritetsbefolkning i skitstaterna skulle vara negativt? Hans aktion är ganska osjälvisk i ett mer internationellt perspektiv då han förhoppningsvis lyckas öppna ögonen på en stor massa.

Snacka om att stödja zionisternas och elitisternas intresse.

Ja det klart i din värld är alla dumma förutom du och dina komunist polare. Ni vet allt och alla ska äta, bajsa och tänka samma sak. Sen att ni är mentalt frånvarande är ganska oroveckande. Blir rädd om jag bara tänker på möjligheten om att ni själva skulle få tillgång till den typen av makt och information.
2013-06-10, 16:16
  #30
Medlem
Savoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nites
Ja det klart i din värld är alla dumma förutom du och dina komunist polare. Ni vet allt och alla ska äta, bajsa och tänka samma sak. Sen att ni är mentalt frånvarande är ganska oroveckande. Blir rädd om jag bara tänker på möjligheten om att ni själva skulle få tillgång till den typen av makt och information.

Du ser inte att landet du ser upp till håller på att bli precis det du anklagar Krasigt för att vara.
Om du vore frihetsälskande borde det här göra dig upprörd, inte spydig.

Och jag är inte kommunist/socialist etc.
2013-06-10, 16:31
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle2525
Anna Ardin, om du tänker resa till Hong Kong, så glöm inte att ta med kondomerna

Hehe

OnT : Denne man får garanterat Kinesiskt skydd.
2013-06-10, 17:14
  #32
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nites
Ja det klart i din värld är alla dumma förutom du och dina komunist polare. Ni vet allt och alla ska äta, bajsa och tänka samma sak. Sen att ni är mentalt frånvarande är ganska oroveckande. Blir rädd om jag bara tänker på möjligheten om att ni själva skulle få tillgång till den typen av makt och information.
Du kan kalla mig kommunist* hur mycket du vill, men jag ställer mig starkt kritiskt till kommunismen. Jag ställer mig även starkt kritisk till kapitalismen då det inte funktionerar lika väl i praktiken som i teorin.

Istället för att bemöta mig med några vettiga argument så smutskastar du mig bara, förmodligen för att du vet att du har fel.

Att du propagerar judarnas styre i USA säger ju en hel del om dig. Men fortsätt vara en ignorant tölp och förolämpa människor när de ifrågasätter ett land där 1% av befolkningen äger 40% av landets kapital.

EDIT: Sa inte heller att du var dum, påstod endast att du är ignorant.
__________________
Senast redigerad av Krasigt 2013-06-10 kl. 17:18.
2013-06-10, 17:23
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Du kan kalla mig kommunist* hur mycket du vill, men jag ställer mig starkt kritiskt till kommunismen. Jag ställer mig även starkt kritisk till kapitalismen då det inte funktionerar lika väl i praktiken som i teorin.

Istället för att bemöta mig med några vettiga argument så smutskastar du mig bara, förmodligen för att du vet att du har fel.

Att du propagerar judarnas styre i USA säger ju en hel del om dig. Men fortsätt vara en ignorant tölp och förolämpa människor när de ifrågasätter ett land där 1% av befolkningen äger 40% av landets kapital.
Är det så svårt att skriva ett vettigt inlägg i ämnet utan att använda ordet jude stup i kvarten. Småbarnsfasoner som inte tillför ett smack, bara genant. Detta att länder spionerar på allt o alla är gammal skåpmat. Oftast en officiell hemlighet men ändå. Alla vet, utom kejsaren. Nu har fegisen rymt till Kina av alla länder. Ett välbetalt jobb inom landets säkerhetspolis kanske lockade.
2013-06-10, 18:13
  #34
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
Snart kommer våldtäktsanklagelser från valfritt land med utlämningsavtal.
Vad gör du om det inte händer?
2013-06-10, 18:16
  #35
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TRRRRIST
Nu kommer judarna bokstavligen förinta denna man som gick emot deras omättade kontrollbehov.

Jag tror inte han kommer bli mördad, utan de kommer köra en total charachter assasination för att sedan låta han kravla i skiten något år för att sedan "självmordas".


Modig kille, men man går inte emot den globala judenheten ostraffad.
Vilka judar pratar du om?
2013-06-10, 18:39
  #36
Medlem
santacls avatar
Som någon skrev på ett annat forum.

how long til this guy is found in a forest after he commits suicide via 3 or 4 shotgun shells to the back of his head?

4 weeks after "child porn found on his confiscated computers",
3 weeks after "rape allegations surface" ,
2 weeks after "whistle blower a suspect in local cop killing / child murder" ,
1 week after "suspect on the run from police "

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in