2013-06-11, 22:59
Medlem
Dum i huvudet? Nej det är jag defenetivt inte. Klart jag undrar om det funkar eftersom man hört enda sen man var en liten skitunge att UV ljus är tillför horse toaletter och att odla CB, ge mig en anledning till varför det inte funkar då? Du kan ju lika gärna trolla med mig.
Citera
2013-06-11, 23:11
Medlem
auto607989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto607989
Kan ju vara så att du skapar idiotiska trådar, iaf denna tråd e ju helt efterbliven.
Vad sägs om att läsa Belysnings FAQ och Länklista och Noobfrågor om Cannabisodling?

Varsågod

Varsågod igen.

mvh
Citera
2013-06-12, 02:59
Medlem
Kungkrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mckillah
Trikom (från grekiskan - "hårväxt") är en fin utväxt på en planta. Dessa är av olika strukturer och funktioner.

Ursäkta men kommer inte enbart tricomerna då plantan är i blom samt har buds?...

Citat:
Ursprungligen postat av auto607989
Men vafan är du helt dum i huvudet eller? NEJ det kommer INTE fungera.

Gör som jag sa i mitt förra inlägg.

mvh

Säger emot din spydighet bara för att. Självklart funkar en blacklight lampa om den har Flourescent-light, inte den bästa dock. Används dem så är det oftast på mörkertimmarna, etc du har större chans att få purple haze se mer purple ut and so on..

Att lägga kvicksilverånga under blomningen ökar avkastningen och potens, dock krävs försiktighet och kunskap, annars pilla inte med sånt.

Källa: http://www.420magazine.com/forums/how-grow-marijuana/71121-can-blacklights-used-growing.html
Edit, vissa blacklight lampor innehåller just kvicksilver.
Senast redigerad av Kungkran 2013-06-12 kl. 03:11.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in