Nu blir jag förbannad !
Vad är det för en jävla äcklig spermasprutande skitstövel som bekostar 400000 kr för att hans fru inte kan suga av det vidriga svinet eller i värsta fall runka av snusk-arslet... Vad vill det äckliga arslet... spruta i ansiktet på sin fru.. det vidriga svinet med en 15 cm kuk..... ? Nu ser vi till att HÄNGA ut denna HORKNULLARE... vad är det för ett djävla AS !! Duger han inte till att ordna flickor på ett vanligt sätt då han verkar förlita sig på HOROR som suger av kuken (runkar)
Vi Normala killar har flickvänner som fixar detta o vi tillfredställer tillbaka...... men det fattar inte de SMUTSIGA horgubbarna...... dom tycker dom är snygga o vackra efter en avsugning av en Polsk hora....... USCH vilka tomtar !! Kan man inte fixa brudar på"vanligt sätt!" ... så dra dom Fula "gubbarna" till Thailand... eller hittar nån fin Polska
Dom FATTAR inte att folk (SAS-Personal, LFV o andra) GAPskrattar bakom deras rygg på dom... Dom påstår att det är KÄRLEK....... jojo.... vi tackar.. men VI SKRATTAR FORTFARANDE... KNULLGUBBAR ! .. Tack för att ni ger oss nått o skratta åt . Svenska flintgubbar med Thaibrudar..... det skrattar man åt hela vägen... USCH ... sen stoppar svingubbarna roten i röven.. vilka JÄVLA as
Det dom INTE fattar Knullgubbarna är folk SKRATTAR bakom ryggen på dom... Jag har skoj nästan varannan vecka när halvfeta gubbar kommer med en Thailänsk s.k "Turist"...
TÄNKER FÖR MIG SJÄLV... VILKA SVIN DET FINS TILL MÄNN, ÄR SVENSKAR SÅ FULA ?