2014-02-01, 13:09
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Varför tittade du på programmet då, om allt var så dåligt? Du hade kunnat titta på Mia på Grötö. Lite nyfiken var du allt

Äh, jag såg reprisen fattar du väl ? Sedan är ju asfula tokkärringar som muslim-kakan tacksamma att reta sig på. Vem fan retar sig på den avmagrade Mia Skäringer längre ? Hon ser ju bra ut numera.
Citera
2014-02-01, 14:15
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Äh, jag såg reprisen fattar du väl ? Sedan är ju asfula tokkärringar som muslim-kakan tacksamma att reta sig på. Vem fan retar sig på den avmagrade Mia Skäringer längre ? Hon ser ju bra ut numera.

Ok jag förstår. Synd att du såg reprisen eftersom om du inte klarar det. Hoppas du står ut med Jills nästa gäst i rednecksödern. Hoppas rednecksen inte är asfula den gången.
Citera
2014-02-01, 14:38
Medlem
afvongreves avatar
Vem är nästa gäst hos Jill? Förmodligen Peter Jöback och då blir väl alla på flashback lyriska. En svensk, smal, homo. Men vad tycker rednecksen? Jag har ingen aning.
Citera
2014-02-01, 15:07
Medlem
Jävlar vilken fet och ful människa, som en kvinnlig Eddie Meduza ...
Citera
2014-02-01, 15:19
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grishka

Ja det är ju alltid lätt att skriva så när man är anonym. Jag tror inte hon skulle tycka du är speciellt snygg heller, om hon såg dig. Så det jämnar ut sig.
Citera
2014-02-01, 15:35
Medlem
Citat:
Ja det är ju alltid lätt att skriva så när man är anonym. Jag tror inte hon skulle tycka du är speciellt snygg heller, om hon såg dig. Så det jämnar ut sig.

Vi får väll hoppas på det, hade den där valrossen kommit efter mig flåsandes en utekväll på dansgolvet så vet jag inte vad jag hade tagit mig till. Har dock svårt att tro att jag skulle ha känt igen henne, skulle ha trott att det var en Eddie Meduza-wanabe eller Bert Karlsson.
Citera
2014-02-01, 16:16
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Vem är nästa gäst hos Jill? Förmodligen Peter Jöback och då blir väl alla på flashback lyriska. En svensk, smal, homo. Men vad tycker rednecksen? Jag har ingen aning.
Om du inte vet vad de konservativa i Nashville med omnejd tycker om homosexuella så bör du hålla käften.

Och jag tror knappast att Flens Ölback får några stående ovationer från den genomsnittlige flashbackaren. Ingen bryr sig om honom nämnvärt, mer än gaylobbyisterna som gillar musikaler och schlagermusik. Och ingen bryr sig om dem heller.

Grejen med Kakan är att hon är så jävla pantad att hon inte fattar att utanför Södermalm så finns det andra åsikter. Och i Nashville är de flesta kristna och högerkonservativa. Vad fan hade hon väntat sig för respons? Det är lite som att åka ned till främlingslegionen och förvänta sig att bli vänligt bemött och slippa delta i krigssituationer. Hon är alltså essensen av den verklighetsfrånvända tycka-synd-om-offer maffian som helst huserar på Södermalm med likasinnade. Och där bör hon stanna och förhoppningsvis självdör hon snart av fetma.
Citera
2014-02-01, 21:15
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Vi får väll hoppas på det, hade den där valrossen kommit efter mig flåsandes en utekväll på dansgolvet så vet jag inte vad jag hade tagit mig till. Har dock svårt att tro att jag skulle ha känt igen henne, skulle ha trott att det var en Eddie Meduza-wanabe eller Bert Karlsson.
det går inte att ta miste på henne

om hon skulle komma i min närhet hade jag laddat den dubbelpipiga med silverkulor
Citera
2014-02-02, 10:13
Medlem
Kakan likställer män med utvecklingsstörda:

http://www.dn.se/kultur-noje/man-ska-skratta-sa-man-far-ont-i-magen-och-tanka-sa-man-far-ont-i-hjarnan/

Citat:
I studion berättar Kakan att hon blivit illa bemött av vården på grund av sin sexualitet. Hon svär över samhällets homofobi. Soran ler.

– Du funderar inte på att sluta lebba då? Bli normal?

Kakan fnyser.

– Jag vill ju inte leva med någon utvecklingsstörd.
Citera
2014-02-02, 12:55
Medlem
hazzos avatar
Citat:

Lugn o fin. Jämför inte Eddie en av våra folkhjältar med den här botoxhäxan. De är så långt ifrån varandra man kan komma.
Citera
2014-02-02, 13:19
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shimmer

http://www.dn.se/kultur-noje/man-ska-skratta-sa-man-far-ont-i-magen-och-tanka-sa-man-far-ont-i-hjarnan/

Kakan har blandat ihop ordspråken. Vad hon försöker säga är: surt sa räven om rönnbären. Det hon borde sagt för att öka sina chanser till att finna en lämplig partner är: lika barn leka bäst. Och i så fall borde utvecklingstörda passa henne som hand i hanske.
Citera
2014-02-02, 18:52
Medlem
Manajungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shimmer

Vad det tykke Kageodyr gör är att förolämpa alla utvecklingsstörda, dessa schyssta snubbar vill knappast ha med henne o göra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in