2014-01-23, 17:20
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alligator_Gunde
Samma sak sades om Willian, vet inte hur det gått för honom. Har han fått mycket speltid?

Fast det köper jag inte exakt. Willian är trots allt en spelare som man köper för 31 miljoner. Jag har faktiskt otroligt svårt att se Salah komma för t.ex. Schurrle i hierakin. Men visst, jag tror inte exakt att Salah kommer sitta på bänken hela tiden.
2014-01-23, 17:22
Medlem
keranos avatar
Hugo Gerlloris ‏@ndyGerlis 7 min
Mohammed "I will never shake hands with a Jewish person" Salah signs for Jewish owned Chelsea.
2014-01-23, 17:34
Medlem
HAZARD17s avatar
Men va i helvete?! Varför ska vi behöva en till offensivmittfältare?
2014-01-23, 17:35
Medlem
torrenttobbes avatar
Ajdå, tråkigt, hoppas vi har någon annan på gång.
Å andra sidan så kan jag ju kalla honom judehatare nu när han signade för en annan klubb.
2014-01-23, 17:38
Medlem
Chelsea fortsätter visst med sitt äckliga spenderande och lägger spelare på hög. Fyfan, det förstör en del av charmen med sporten.
2014-01-23, 17:40
Medlem
HAZARD17s avatar
Varför i hela h*lvete köper vi en till offensiv mittfältare? Ogillar den här transfern mycket starkt.

Vi har ju Thorgan Hazard ute på lån, som gör det fantastiskt bra...Piazon också. Nää detta ogillar jag mycket starkt

Vi behöver en striker, inte en förbaskad offensiv mittfältare till!!
2014-01-23, 17:42
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Varför i hela h*lvete köper vi en till offensiv mittfältare? Ogillar den här transfern mycket starkt.

Vi har ju Thorgan Hazard ute på lån, som gör det fantastiskt bra...Piazon också. Nää detta ogillar jag mycket starkt

Vi behöver en striker, inte en förbaskad offensiv mittfältare till!!
antagligen för att ingen annan ska få honom? Eller inte bara därför självklart men jag har svårt att tro att det inte är med i beräkningen.
Så är det när man har väldigt mycket pengar och kan spela CL. Förstår inte varför du är upprörd för?
Spelar väl ingen större roll för dig? Ni fick en bra spelare till.
2014-01-23, 17:44
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
antagligen för att ingen annan ska få honom? Eller inte bara därför självklart men jag har svårt att tro att det inte är med i beräkningen.
Så är det när man har väldigt mycket pengar och kan spela CL. Förstår inte varför du är upprörd för?
Spelar väl ingen större roll för dig? Ni fick en bra spelare till.

Jag är väldigt upprörd eftersom detta betyder att Mata går till United. En klubb jag hatar.

Sen så har vi en hel del talanger ute på lån. Thorgan Hazard inte minst
2014-01-23, 17:45
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alligator_Gunde
Samma sak sades om Willian, vet inte hur det gått för honom. Har han fått mycket speltid?

Yes, Willian har fått mycket speltid. Är just nu ordinarie i laget och gör det riktigt bra ifrån sig. Förstår dock varför Mourinho vill ha Salah. Om ni kollade på de matcher nu i CL så är det en spelare som sliter både hemåt och framåt i banan. Mou gillar sådana spelare. Lägg där till att han är ung, snabb och teknisk. Tycker det skall bli intressant att se vad han kan uträtta i Chelsea, håller dock med det flesta, ingen värvning man suktade efter precis.
2014-01-23, 17:55
Medlem
Viking-s avatar
Helt ologisk är inte värvningen, det är en billigare spelare att peta än kdb och mata som kunde säljas till bra priser. Kanske även bra kommersiellt för regionen nordafrika.

Han är utan tvekan duktig, frågan är om han är duktig nog.
2014-01-23, 18:03
Medlem
Heureuxs avatar
Hur känns att för alla Chelsea fan att alla "trogna" spelare snart är helt borta? Känns det inte som att ni börjar bli lite väl plastic blue nu?
2014-01-23, 18:04
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Helt ologisk är inte värvningen, det är en billigare spelare att peta än kdb och mata som kunde säljas till bra priser. Kanske även bra kommersiellt för regionen nordafrika.

Han är utan tvekan duktig, frågan är om han är duktig nog.

Det jag undrar också. Dom matcherna mot Chelsea både förra säsongen och denna säsong har han varit helt lysande dock. Var jäkligt bra mot Spurs i EL förra säsongen dessutom. Dock så blir det helt andra puckar nu för honom, att ta steget från Schweiziska ligan till BPL är inget lätt steg.

Jag tänker dock inte gå ut och säga direkt att det är en skit värvning, för det är det inte. Intressant spelare som kan bli otroligt spännande att följa. Med Mourinhos vägledning kan han nog bli en riktigt bra fotbollsspelare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in