2013-08-16, 10:49
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Vilken logik. Barca vägrar sälja Cesc samtidigt som man lagt bud på David Luiz. Äckligt.

Ehhhm vet inte om du förstod poängen riktigt. Kanske ska tala klarspråk för dig. PSG vägrar sälja till Barcelona men vill ändå köpa av dem. Det är en stor jävla skillnad, för Barcelona har väl inte lagt bud på nån i United, eller vad säger du?
2013-08-16, 10:57
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Ehhhm vet inte om du förstod poängen riktigt. Kanske ska tala klarspråk för dig. PSG vägrar sälja till Barcelona men vill ändå köpa av dem. Det är en stor jävla skillnad, för Barcelona har väl inte lagt bud på nån i United, eller vad säger du?

Jag förstod poängen alldeles utmärkt. Du är sur för att spelaren du vill ha till ditt lag inte är till salu. Att PSG då har magen till fräckhet att buda på en Barca-spelare är äckligt. PSG ska nämligen veta sin plats i näringskedjan. Inte sant?
2013-08-16, 11:01
Medlem
Luiz Gustavo är nu klar för Wolfsburg! Jag trodde ju att han var på väg till Arsenal...

http://www.goal.com/en-gb/news/2892/transfer-zone/2013/08/16/4190535/wolfsburg-confirm-capture-of-arsenal-target-gustavo?ICID=HP_BN_3
2013-08-16, 11:45
Bannlyst
Citat:
PSG är ju skapligt äckliga. Ryktas om att de har lagt bud på Alves och Iniesta samtidigt som de vägrar sälja Sakho och Thiago Silva.

Håller med så jäva äckligt gjort!!!!!
2013-08-16, 11:54
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:

Tror inte PSG vägrar sälja till Barca, bara de att de inte vill sälja sin bästa back bara. Det lär ju inte vara så att de skulle acceptera bud från andra lag men säga nej till Barca.
2013-08-16, 12:29
Medlem
Arsenal borde köpa Torres. Han skulle kunna blomma ut på nytt under Wenger och bli den världsspelare han har kapacitet att bli. I Chelsea gör han ingen lycklig.
2013-08-16, 12:32
Medlem
Audere-Est-Faceres avatar
Bent klar för Fulham.
2013-08-16, 12:38
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Arsenal borde köpa Torres. Han skulle kunna blomma ut på nytt under Wenger och bli den världsspelare han har kapacitet att bli. I Chelsea gör han ingen lycklig.

Känns ju som en väldigt riskabel lösning. Dels skulle Chelsea vilja ha en del pengar då Torres ändå kostade en del, sedan har Torres inte gjort många personer glada senaste åren. Klart han skulle kunna få en nytändning, men om han inte får det så tjänar de ju mer på att satsa på Giroud. Sedan hade nog både Higuain, Rooney och Suarez varit "mer för pengarna" än Torres, även om de hade kostat mer.
2013-08-16, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Audere-Est-Facere
Bent klar för Fulham.

Kmr bli intressant att se hur Kacaniklic och Bent presterar
2013-08-16, 13:15
Medlem
snillet_1s avatar
Granqvist lär bli klar för ryska Krasnodar inom kort. Det har ju ryktats om både det ena och det andra men det blir Ryssland alltså. Pengarna talar väl.

http://www.gianlucadimarzio.com/calciomercato/genoa-granqvist-al-krasnodar-cessione-ai-dettagli/

Sen ryktas det lite smått om att Tottenham gett sig in i jakten på Osvaldo. Men det är tvivelaktiga källor så ta det med en nypa salt. Baldini är ju dock i Spurs nu så...
Senast redigerad av snillet_1 2013-08-16 kl. 13:23.
2013-08-16, 13:19
Medlem
Om jag var värvningsansvarig i Arsenal så hade jag slagit en pling till Lass Diarra, om det nu är så att Anzhi verkligen vill sälja sina utländska spelare? Verkar ju inte hända mycket på den fronten. Men med Lass hade Arsenal iaf säkrat upp defensiven samtidigt som han kan göra ett bra jobb som högerback om det behövs.
2013-08-16, 13:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Breezyy
Om jag var värvningsansvarig i Arsenal så hade jag slagit en pling till Lass Diarra, om det nu är så att Anzhi verkligen vill sälja sina utländska spelare? Verkar ju inte hända mycket på den fronten. Men med Lass hade Arsenal iaf säkrat upp defensiven samtidigt som han kan göra ett bra jobb som högerback om det behövs.

Wenger har redan ratat han en gång.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in