Citat:
Ursprungligen postat av Astronautti
Precis.
Det framkommer inte att det är någon "hämnd åt det muslimska folket" Det är vad media vill att naiva personer som du ska tro och för att skapa ännu mer hat!
"Det framkommer", vilket skitprat mördaren säger ju rakt in i kameran att det är en hämnd och talar om öga för öga. Tror det är din hjärna som måste undersökas. Radikalisering inom Islam är ett problem folk sprängs i luften varje dag någonstans i världen. London, NYC, Madrid, Amsterdam, Stockholm har alla haft attacker men även Jemen, Niger, Kenya, Pakistan, Indien och Afghanistan.
Idioter som du har väl redan glömt självmordsbombaren i Stockholm, nu var n Loser och lyckades bara döda sig själv som tur var.