Tror jag precis lyckades få till mitt bästa lag httills Robben, Gundogan och RVP är några favoriter i årets FUT så kommer bli kul att lira med dom, fattas bara ca 250k hehe.
Någon som kan fylla på mitt B-lag? Rätt låg budget, laget får gå på max 250k. Finns inga krav på att de ska vara någon liga, vill bara ha full kemi. Bryta av med en ny liga är ju inte fel dock. Öppen på förslag på RM också, men resten låter ni va!
någon som kan hjälpa med ett lag ? vill att det ska vara från premier league, vill kunna ha igång ett bra passningsspel och spelare som kan springa i djupled, bra workrates osv, har 60k och vill gärna spendera allt
någon som kan hjälpa med ett lag ? vill att det ska vara från premier league, vill kunna ha igång ett bra passningsspel och spelare som kan springa i djupled, bra workrates osv, har 60k och vill gärna spendera allt
Kör ni på två lag som ni växlar mellan eller har ni ett lag med avbytare? I FUT13 hade jag två lag, men tänker att det kanske kan vara värt och kul att nöta med ett lag och därigenom få bra spelare snabbt också då jag inte trejdar så mkt. Så hur gör ni?