2013-10-06, 03:11
Medlem
Någon som vet hur man ser när man får nästa guld paket av Ultimate edition? Kommer fan inte ihåg att jag har öppnat mer en 1 :S
Citera
2013-10-06, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bamby
Någon som vet hur man ser när man får nästa guld paket av Ultimate edition? Kommer fan inte ihåg att jag har öppnat mer en 1 :S
Klockan 02.00 måndag varje vecka för alla.
Citera
2013-10-06, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghamie
Klockan 02.00 måndag varje vecka för alla.

Ok tack, får vi se imorgon natt! =)
Citera
2013-10-06, 03:36
Medlem
Köpt på mig en Alexander Büttner‎, ska bli kul att testa imorgon. Ser sjuk ut
Citera
2013-10-06, 03:46
Medlem
Fint silverlag

http://www.futhead.com/14/squads/924707/
Citera
2013-10-06, 04:53
Medlem
max02s avatar
Ja vart ska man börja... med ett stort suck tror jag blir bäst. Detta var kvällen då mitt tålamod för FIFA 14 tog slut. Man kan ju inte spela sitt spel som man kunde på 13? Det går ju liksom bara inte... Om ni frågar mig så är det TVÅ saker som förstör spelet.

1. Mottagningarna. VARENDA JÄVLA mottagning flyger flera meter framåt. Man är livrädd varje gång man är i försvaret att bollen ska sticka ifrån fötterna så det kommer en anfallare och snor åt sig bollen och gör mål, vilket har hänt flera gånger.

2. Vändningarna. Segare än sirap haha vilket stort jävla skämt, hur fan ska man göra liksom? Vänder lika segt som en broöppning typ. Hela tempot blir slött och segt.

Dom här 2 sakerna har fått bägaren att rinna över. Så synd, verkligen riktigt synd.

Ska tilläggas att jag inte är en dålig spelare annars, åkte ner för första gången en division idag (från 3an till 4an). Och jag tycker själv jag har 2 hyfsat bra lag, ett Serie A lag med bland annat Mertens, Ogbonna, Caceres, Handanovic, Pogba, Nainggolan, Ibarbo, Mertens, Cuadrado, och ett PL-lag med Benteke, Sessegnon, Lukaku, Mirallas, Taarabt, Lloris osv.

EA har lyckats med värsta tänkbara scenariot, förstöra FIFA 14.

Hoppas och tror inte jag är ensam om att tycka såhär.

Hoppas och tror inte jag är ensam om att känna såhär.
Citera
2013-10-06, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Ja vart ska man börja... med ett stort suck tror jag blir bäst. Detta var kvällen då mitt tålamod för FIFA 14 tog slut. Man kan ju inte spela sitt spel som man kunde på 13? Det går ju liksom bara inte... Om ni frågar mig så är det TVÅ saker som förstör spelet.

1. Mottagningarna. VARENDA JÄVLA mottagning flyger flera meter framåt. Man är livrädd varje gång man är i försvaret att bollen ska sticka ifrån fötterna så det kommer en anfallare och snor åt sig bollen och gör mål, vilket har hänt flera gånger.

2. Vändningarna. Segare än sirap haha vilket stort jävla skämt, hur fan ska man göra liksom? Vänder lika segt som en broöppning typ. Hela tempot blir slött och segt.

Dom här 2 sakerna har fått bägaren att rinna över. Så synd, verkligen riktigt synd.

Ska tilläggas att jag inte är en dålig spelare annars, åkte ner för första gången en division idag (från 3an till 4an). Och jag tycker själv jag har 2 hyfsat bra lag, ett Serie A lag med bland annat Mertens, Ogbonna, Caceres, Handanovic, Pogba, Nainggolan, Ibarbo, Mertens, Cuadrado, och ett PL-lag med Benteke, Sessegnon, Lukaku, Mirallas, Taarabt, Lloris osv.

EA har lyckats med värsta tänkbara scenariot, förstöra FIFA 14.

Hoppas och tror inte jag är ensam om att tycka såhär.

Hoppas och tror inte jag är ensam om att känna såhär.
Måste säga att jag har vant mig totalt med det här spelet. Det var lite knåpigt i början, men det har löst sig för mig.
Citera
2013-10-06, 08:48
Medlem
haammpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tabletten
Måste säga att jag har vant mig totalt med det här spelet. Det var lite knåpigt i början, men det har löst sig för mig.

Vad kör du med för lag?
Citera
2013-10-06, 09:10
Medlem
Electros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saaq
det kommer alltid en till hype när de får IF Kort och sanchez kommer definitivt få ett IF kort.

Fan jag som sitter här på 3 sanchez som jag måste sälja för 10k för att gå +-0 när kommer den hypen? är de precis innan totw släpps eller är de när de har släppts?
Citera
2013-10-06, 09:41
Medlem
http://www.futhead.com/14/squads/928341/

Någon som har något tips till en förbättring? förutom alaba mot schmelzer som kommer snart

Vill byta ut martinez då jag ej riktigt är 100% nöjd med snubben. Va tycker ni? Gundogan eller Schweinsteiger?

Och är det värt att lägga pengarna på att byta Mandzukic ----> Lewandowski? Tycker ändå Mandzu har gjort riktigt bra ifrån sig, undrar om Lewa är så pass bra.
Citera
2013-10-06, 09:55
Medlem
Tjenare! Kör med ett brasselag som går som tåget förutom Willian som trots sina stats tappar boll, gör dåliga pass och är jävligt klen. Söker en värdig ersättare som LW.
Har Fred som striker mellan honom och Hulk (insane!).

Nedanför dessa herrar har jag Diego Tardelli och Kaká som CM.

Skit i budget, det löser sig alltid men kom gärna med flera förslag!

Tack på förhand!

Edit. Gärna förslag på en Roberto Carlos på ytterbacksposition. En grym fot ska han ha!
Senast redigerad av Cheech_ 2013-10-06 kl. 09:59.
Citera
2013-10-06, 10:38
Medlem
haammpes avatar
http://www.futwiz.com/en/squad/45361

Fyfan vad jag köttar folk med detta lag, något jag kan förbättra? har 300k kvar att spendera !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in