Såja! Har man köpt på sig lite gott och blandat, när tror ni det är lämpligast att sälja allt? Redan nu eller inom loppet om några dagar? Snackar givetvis om consumablesen
Ni som investerar, var beredda att få vänta riktigt länge innan profit, snart är allt nere på 200/st för buyout och det kommer ta veckor för att priset ska gå upp lite. Tyvärr, sånt här sabbar spelet!
Hej igen, efter en veckas avstängning från forumet har man nu samlat på sig en massa funderingar och frågor angående FUT. Så jag börjar med en gång. Sätter ''spoiler'' på det, för annars blir de så långt.
1. Inte för att det stör mig, men varför kan man inte få svenska kommentatorer på matcherna?
2. I EA-katalogen kunde man ju tidigare köpa coinsbonusar till FUTmatcherna, men detta är borttaget nu eller?
3. Vilken formation kör ni? Själv har jag testat en jävla massa olika och den verkligen enda vettiga anser jag är 4-3-3(4), även 4-3-3(2) funkar okej. Men t.ex. 3-5-2 som var så bra på FUT13 funkar ju inte alls?
4. Sami Khedria, sällsynt invalid. Spelade med honom cirka 15 matcher och han var ju en total katastrof. Utan minsta tvivel förstörde han mycket mer för mitt lag än vad han gjorde nytta. Sorgligt värdelös :/ Någon annan som lirat med honom och tycker han funkat bra? Hur använder ni honom? För egentligen passar han väldigt bra in i mitt tyska lag.
5. Med risk för att låta väldigt skrytsam och självgod måste jag säga att jag på tidigare FIFAspel har varit väldigt bra, en av de bättre helt klart. Vann alla matcher jag lirade och höll alltid tätt bakåt. I år har jag dock inte alls fått till det. Ligger knappt på plus totalt och spelar väldigt ostabilt, framförallt i försvaret. Någon mer som har problem med detta? Jag vet att cointainsystemet har försvagats, men detta använde jag mig inte av, så de är inte det som är problemet. Framåt skapar jag fortfarande mycket men läcker alltså fruktansvärt mycket bakåt, kan till och med vissa matcher röra sig om 3-4 baklängesmål.
6. Bara för mig det laggar i trade pile så att man inte kan se hur lång tid det är kvar på ens auktioner? Mycket störande. (Bara på konsolen) På webappen och mobilen kan man se tiden.
Hade säkert någon mer fråga, men kommer inte på den nu. Om du orkar svara på någon/några av dessa frågor uppskattar jag det något enormt!
Vet inte ifall någon av er har stött på något liknande, men förmodligen. Förlorade nyss med 5-0 mot en snubbe som gjorde helt cp-ade mål som "egentligen inte borde gått in". På alla dessa jävla mål så försvinner reprisen utan att man trycker på någon knapp. Blir så jävla trött på detta lagg. Är det någon annan som har lagt märke till det? det händer ju ibland vid offsides och liknande också...
Någon som kan bygga ihop ett lag åt mig för inte mer än 23k på PS3? Skulle gärna vilja testa Benteke så resten får du bestämma själv. Eftersom bollkontroll, styrka och lite snabbhet är viktigt i FUT vore det grymt om ni kunde få in det i laget. Så kanske något BPL-lag?