Där har du fruktansvärt fel, jag spelar totti i 4-3-3 och han är helt magisk, du kanske tittar för mycket på pace? trippa inåt i banan och placera, mål 9/10 gånger
Tjenare! Någon som har lust att hjälpa mig att fixa ihop ett lag för den kommande online turneringen? Kravet är att James Rodriguez ska få en plats och jag har en budget på ca 10k
Tjenare! Någon som har lust att hjälpa mig att fixa ihop ett lag för den kommande online turneringen? Kravet är att James Rodriguez ska få en plats och jag har en budget på ca 10k
Vad är det för turnering som är på g? kan man se det nånstans?
Vad är det för turnering som är på g? kan man se det nånstans?
Går du in på uppkopplade turneringar ser du att en kommande turnering är på G som öppnas om ca 1 dag. Den går ut på att du ska ha minst 5 spelare från ligue 1 i startelvan samt två från landet Frankrike
Går du in på uppkopplade turneringar ser du att en kommande turnering är på G som öppnas om ca 1 dag. Den går ut på att du ska ha minst 5 spelare från ligue 1 i startelvan samt två från landet Frankrike
inte tillgång till xboxen just nu, vad ger vinst?
Edit: detta borde höja Thiago Silvas pris
Senast redigerad av Guap 2013-10-04 kl. 18:09.
Jag hade lite fel, den öppnar redan om 50 minuter. Ingen stor vinstsumma verkar det som tyvärr.. Vinsten är 1800 mynt och 1 Klubbanpassning (vad det nu är?)