2013-09-08, 22:06
Medlem
vattenpipskamelens avatar
http://www.futhead.com/14/squads/123973/

Detta är mitt tidiga lag, vann div 1 med ett liknande förra året så vi får se hur det går i år.
Har ni några förbättringar som är i samma prisklass? Vad tycker ni om Santana där bak, behövs han verkligen i och med att pace inte är lika viktigt i år?
Citera
2013-09-08, 22:11
Bannlyst
Har inte riktigt hängt med, varför säger folk att pace inte kommer att vara lika viktigt iår? Hur kommer detta sig? Ja menar, pace är väl alltid pace?
Citera
2013-09-08, 22:27
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Har inte riktigt hängt med, varför säger folk att pace inte kommer att vara lika viktigt iår? Hur kommer detta sig? Ja menar, pace är väl alltid pace?

För att Pace var alldeles för bra i 13. Så det kommer vara lite sämre 14.
Citera
2013-09-08, 22:28
Medlem
vattenpipskamelens avatar
Citat:

Av alla videos jag sett hittills så verkar skillnaden mellan 60 och 90 pace vara mindre, därav verkar den nerfad. Däremot är strength väldigt viktigt i år. Springer du med hazard bredvid piquet så kommer långeman ta tag i hazard lite lätt i armen och trycka bort honom samtidigt som han springer förbi och tar bollen.
Citera
2013-09-08, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vattenpipskamelen
Av alla videos jag sett hittills så verkar skillnaden mellan 60 och 90 pace vara mindre, därav verkar den nerfad. Däremot är strength väldigt viktigt i år. Springer du med hazard bredvid piquet så kommer långeman ta tag i hazard lite lätt i armen och trycka bort honom samtidigt som han springer förbi och tar bollen.

Aha okej! Fan de låter ju riktigt bra!!
Tackar för svaret!
Citera
2013-09-08, 22:55
Medlem
Citat:
När börjar man få sina startpacks? Alltså dom packsen som man får varje dag bara för att man har spelat FUT tidigare år. Börjar man få dom från och med den dagen då webappen släpps eller?

De paketen får man direkt man loggar in på fut 14 första gången tror jag. Så var det på fut 13 i alla fall. Men om du inte loggar inte på web app vet jag inte om du får dem.

Angående det du frågade innan om att sälja allt från paket så fort man kan

"Okej då är jag med! Så alla spelare och saker jag får i mina packs ska jag sälja så fort jag kan? Och sedan vänta på att marknadskaoset har lagt sig innan jag börjar bygga seriöst lag?"

Japp exakt så som du sa. Om du öppnar packs första dagen så sälj allt så fort du kan. Men om du köper en dyr spelare t.ex. Reus (gissar att han kommer kosta 50-80k kanske första dagen) och sedan säljer honom tre veckor senare är han kanske bara värd 35k och du har förlorat en massa mynt. Lycka till
Citera
2013-09-08, 23:05
Bannlyst
Okej då var de som jag trodde med startpacksen!
Aa ska nog satsa på att bygga mitt första "riktiga" lag efter först 3 veckor. Känns riktigt segt nu att vänta så länge, men det är ju verkligen värt'

edit: glömde citera dig igen haha "iammotmurican"
Citera
2013-09-08, 23:15
Medlem
csts avatar
Kom ihåg att vi har hört tidigare att pace inte ska spela någon roll.
Citera
2013-09-08, 23:33
Medlem
http://www.futhead.com/14/squads/138312/

detta är nog mitt drömmlag.

Inte bara för att de har Pace, men Aubyumeang var min bästa spelare FUT 13 och det är självklart att han ska finnas i mitt lag nu även när han spelar i bundesliga.
Citera
2013-09-09, 00:08
Medlem
Folk som funderar på om de ska köpa Ultimate edition eller inte borde köpa det. Iallafall om ni spelar på 360. Visst man fick bara skit i sitt veckopack men om det är som det var på HUT förra året fick man ett legendkort i ett av de första packen man öppnande, dock kunde man inte sälja det men ändå.

Jag kommer chansa att det är samma på FUT nu då de har infört legendkort.
Citera
2013-09-09, 00:55
Medlem
Här är mitt svenska lag (utan Zlatan):

http://www.futhead.com/14/squads/138133/

Om pace blir lika viktigt som i FIFA 13, då blir det några ändringar dock.
Det är tråkigt att svenskarna har blivit ännu sämre än tidigare, Prica har bytt klubb och liga som inte är med. Elmanders work rates gör att det inte är lönt att lira med honom heller
Citera
2013-09-09, 01:20
Medlem
QJLs avatar
Gjorde nyss detta lag:
http://www.futhead.com/14/squads/140736/

Lutar åt att det får bli mitt startlag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto