2014-06-09, 09:10
Medlem
Har ni andra någon nation som dominerat i era WC-packs hittills? Spanien är det för mig. Hittills har jag fått De Gea, Pique, Fabregas, Azpilicueta, Villa, Pedro, Navas, Soldado och Albiol.
Citera
2014-06-09, 10:10
Medlem
Kotds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indico
Har ni andra någon nation som dominerat i era WC-packs hittills? Spanien är det för mig. Hittills har jag fått De Gea, Pique, Fabregas, Azpilicueta, Villa, Pedro, Navas, Soldado och Albiol.

Jag reagerade på att jag fick väldigt mycket greker i början, vissa av dom var rätt bra också, mitroglou t ex var riktigt grym för mig. Sen när jag gjorde ett lag från afrika märkte jag att jag hade många defensiva spelare från kamerun
Citera
2014-06-09, 11:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kotd
Jag reagerade på att jag fick väldigt mycket greker i början, vissa av dom var rätt bra också, mitroglou t ex var riktigt grym för mig. Sen när jag gjorde ett lag från afrika märkte jag att jag hade många defensiva spelare från kamerun

Mitroglou är även riktigt grym för mig, 71 mål och 19 assists på 49 matcher
Citera
2014-06-09, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JFT96
Mitroglou är även riktigt grym för mig, 71 mål och 19 assists på 49 matcher

3 mål i debuten
Citera
2014-06-09, 12:53
Medlem
Jag kommer in på ea-serverna men inte på FUT. När man ska gå in i FUT står det "Spela FUT". Det brukar ju alltid stå mitt klubbnamn. Någon som vet vad som är fel? Kan mitt FUT vara raderat? Nervös nu så uppskattar alla tips och svar.
Citera
2014-06-09, 13:00
Medlem
någon som provat Di Maria som Striker?
Citera
2014-06-09, 14:54
Medlem
pappabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBBB
Jag kommer in på ea-serverna men inte på FUT. När man ska gå in i FUT står det "Spela FUT". Det brukar ju alltid stå mitt klubbnamn. Någon som vet vad som är fel? Kan mitt FUT vara raderat? Nervös nu så uppskattar alla tips och svar.

Du kan nog vara lugn, är så för mig också.. Kom upp att FUT har stor belastning på servrarna just nu
Citera
2014-06-09, 15:14
Medlem
PeopleSucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE

Kör med han där nu framför Zlatan i en 4411. Hans H/H stör inte mig då jag knappt kontrar med det laget så hans positionering stämmer nästan alltid. Det jag kan anmärka på är väl att lite fler initiativ till djupledslöpningar men annars är han klockren och värd att testa om man gillar hur gummisnodden spelar på kanten och kan ta in det centralt i banan. Stora plusset på honom är just hur han kan trycka sig igenom klungor med motståndare genom att tråckla sig förbi deras fötter precis som i verkliga livet
Citera
2014-06-09, 15:19
Medlem
jesper98.s avatar
Är det värt att testa Reus eller Neymar som ST?! (WC mode)

Hur mycket är max kemin för en spelare som Reus på ST?
Citera
2014-06-09, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesper98.

Byt in dom i början av matchen bara, så landar dom på 9/10
Citera
2014-06-09, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Kör honom som striker jämte Balotelli i en 4-2-2-2! Dom två fungerar riktigt bra tillsammans.
Som någon skrev är han jättebra på att ta sig ut ur klungor med hjälp av sin bländande teknik och sina snabba fötter! Starkare än vad man tror och en riktigt bra vänster fot! (Jag kör inte med honom på det "riktiga" UT.
Citera
2014-06-09, 15:45
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeopleSuck
Kör med han där nu framför Zlatan i en 4411. Hans H/H stör inte mig då jag knappt kontrar med det laget så hans positionering stämmer nästan alltid. Det jag kan anmärka på är väl att lite fler initiativ till djupledslöpningar men annars är han klockren och värd att testa om man gillar hur gummisnodden spelar på kanten och kan ta in det centralt i banan. Stora plusset på honom är just hur han kan trycka sig igenom klungor med motståndare genom att tråckla sig förbi deras fötter precis som i verkliga livet

Han har med/med i WR på WC som jag antar att han menade?

Citat:
Ursprungligen postat av jesper98.

Ja helt klart enligt mig! Har ronaldo som ST och där är han mycket bättre än LW då han kommer till mer avslutslägen. Han öser in mål som ST som säkert reus/neymar också skulle göra.

Skulle gissa på 6, men inte säker. Ronaldo har 6 i kemi, då har jag en portugisik tränare och han är LF. Men vet inte om han skulle kunna få 7 med några strong links?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in