2014-04-30, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym94
Brukar priserna på informs också droppa nu när tots släpps?
ja det gjorde de ju förra veckan.. så veckans TOTW spelare blir nog relativt billiga
Citera
2014-04-30, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesper98.
https://twitter.com/BoarChuz/status/461368872885440512/photo/1 Veckans TOTW. Den tråkigaste på länge
mja var väl inte superskoj direkt.. e ju SIF Cuadrado, Trapp, Iraola, Berbatov o Munian som kan va kul o testa..lär va billiga med..utom Cuadrado kanske
Citera
2014-04-30, 07:51
Medlem
jesper98.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
mja var väl inte superskoj direkt.. e ju SIF Cuadrado, Trapp, Iraola, Berbatov o Munian som kan va kul o testa..lär va billiga med..utom Cuadrado kanske
Alla lär väl vara riktigt billiga. med tanke på att alla vill få dessa BPL TOTS korten
Citera
2014-04-30, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesper98.
Alla lär väl vara riktigt billiga. med tanke på att alla vill få dessa BPL TOTS korten

japp tänker mest att Cuadrados första IF ligger på runt 100k...
Citera
2014-04-30, 08:08
Medlem
bajen-95s avatar
Funderar på om det är värt att köpa in ett par legender. Crespo ser intressant ut med 5 star weekfoot, han har fått hyffsat Reviews på tuben också. Är också lite sugen på Kluivert men har inte coinsen för båda just nu. Är det någon som spelat med både eller ena och kan komma med en kommentar?

Andra anfallaren lär bli Vieri/Suker/Pauleta/Bierhoff. Någon som spelat med dom?

Är legender verkligen legender? Eller ska jag skita i dom och köpa Ibra istället?

Tacksam för svar.
Citera
2014-04-30, 08:51
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
japp tänker mest att Cuadrados första IF ligger på runt 100k...
Tror det beror på hans positionsbyte på IF koret

vad tror ni om TOTS Modric, hamnar han under 500k? Och tror ni Fabregas får en TOTS. Följer inte La Liga så mycket så vet inte hur dom har presterat.
Citera
2014-04-30, 08:52
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrStruts
"I'll leave the #TOTW33, BPL and Football League TOTS to @BoarChuz"

Av MattWidz att döma så blir det två TOTS imorgon, tolkar jag detta rätt?
Jag tolkar det som det står. Han lämnar över TOTW och liga-TOTS.

E; Jaha, stod BPL också. Kanske två då.
Senast redigerad av eribabsi 2014-04-30 kl. 08:54.
Citera
2014-04-30, 08:53
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajen-95
Funderar på om det är värt att köpa in ett par legender. Crespo ser intressant ut med 5 star weekfoot, han har fått hyffsat Reviews på tuben också. Är också lite sugen på Kluivert men har inte coinsen för båda just nu. Är det någon som spelat med både eller ena och kan komma med en kommentar?

Andra anfallaren lär bli Vieri/Suker/Pauleta/Bierhoff. Någon som spelat med dom?

Är legender verkligen legender? Eller ska jag skita i dom och köpa Ibra istället?

Tacksam för svar.
Jag har testat Vieri, Pauleta och Futre. Futre är den enda som är värd sitt pris imo. Dom andra var inget annat än halvdassiga spelare kändes det som. Jag hade definitivt kört på Ibra. Har honom i mitt nuvarande lag och han är gudomlig.
Citera
2014-04-30, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Tror det beror på hans positionsbyte på IF koret

vad tror ni om TOTS Modric, hamnar han under 500k? Och tror ni Fabregas får en TOTS. Följer inte La Liga så mycket så vet inte hur dom har presterat.
fast detta är ju samma position så borde ju kosta 100k+..återstår o se

Fabregas har ju fått mycket kritik iår så borde ej va med i TOTS.... Gabi, Iniesta och Di Maria som centrala mittfältare kanske? Eller Gabi bänk o Modric från start
Citera
2014-04-30, 09:01
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
fast detta är ju samma position så borde ju kosta 100k+..återstår o se

Fabregas har ju fått mycket kritik iår så borde ej va med i TOTS.... Gabi, Iniesta och Di Maria som centrala mittfältare kanske? Eller Gabi bänk o Modric från start
menade att hans IF och NIF inte är samma position
Citera
2014-04-30, 09:57
Medlem
Rackkartygarns avatar
Har tänkt att köpa dom här lagen ikväll:

Första laget: http://www.futhead.com/14/squads/10724872/

Andra laget: http://www.futhead.com/14/squads/10741474/

Någon som har en förbättring eller en recension på nån av dom dyra spelarna är väldigt välkommna
Citera
2014-04-30, 10:17
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajen-95

Tacksam för svar.

Pauleta var inge vidare för mig, jäkligt bra skott men kändes klumpig. Om du vill köpa en relativt "billig" legend men som ändå är sjukt jävla bra så bör du testa Rui Costa, där snackar vi bra spelare. Och mellan Crespo/Kluivert vs Ibra så hade jag valt Ibra. Han är för bra, går inte att tröttna på honom. Nu har jag dock inte testat någon av dom två förstnämnda men tror verkligen inte någon av dom är bättre än Zlarre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in