2014-04-04, 16:43
Medlem
Jag har köpt och sålt så mycket, nu vill jag ha ett/två lag som jag kan hålla mig till lite, tyvärr väldigt dåligt med para så det får bli nått billigt puen.

PS4
60.000 Coins
4-1-2-1-2 eller 4-2-3-1(2)
Gärna hybrid med stabil CDM och stronk striker.

Tack på förfot
Citera
2014-04-04, 16:43
Medlem
EySanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Också ett fint lag :O
Mangala gillar jag skarpt!

Du kan köra Enzo Perez, Siqueira och IF Rojo + Patricio, sen några PSG-spelare istället för Toulalan och Fanni. Men laget med Alessandrini såg nog bäst ut, skulle väl bara byta ut Digne mot IF Bedimo och N'Koulou mot någon starkare och längre.
Citera
2014-04-04, 16:45
Medlem
fingercuffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
Inte så värst.

Några riktlinjer jag bör följa?
Citera
2014-04-04, 16:48
Medlem
Evertonians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fingercuffs
Några riktlinjer jag bör följa?

De bannar väl bara streamers och youtubers va om du vill vara säker kan du använda en dyrare spelare när du köper va kanske Silva eller Ramos eller nån hög rejtad. Det är suspekt när någon betalar 500k för en sketen brons men det kan hända att en nybörjare köper Huntelaar för 200k
Citera
2014-04-04, 16:50
Medlem
Hej! Kan någon sätta ihop ett bra Brons-lag nu när en bronsturnering är på G. Liga spelar ingen roll, men gärna ett lag med mycket pace...
Citera
2014-04-04, 16:55
Medlem
Koromans avatar
Jackson Martinez är fan en striker att lita på! Han spottade in mål förut när jag lirade med honom, men har inte lirat med han på ett bra tag nu. La precis in han i ett av mina lag, och han började med 4 mål i första matchen och ett hattrick i matchen efter. Så sjukt jävla bra spelare! Hoppas han flyttar till någon roligare liga nästa säsong så han blir lättare att få in i ett bra lag!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ttornquist
Hej! Kan någon sätta ihop ett bra Brons-lag nu när en bronsturnering är på G. Liga spelar ingen roll, men gärna ett lag med mycket pace...
http://www.futhead.com/14/players/all/bronze/all/13/all/all/all/all/all/vote_sum/table/?sort_direction=desc

välj vilka du själv föredrar från förstasidan. finns några riktigt bra bronsspelare i MLS
Citera
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EySanchez
Du kan köra Enzo Perez, Siqueira och IF Rojo + Patricio, sen några PSG-spelare istället för Toulalan och Fanni. Men laget med Alessandrini såg nog bäst ut, skulle väl bara byta ut Digne mot IF Bedimo och N'Koulou mot någon starkare och längre.

Enzo Perez och IF Rojo är magiska spelare!
Citera
2014-04-04, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Koroman
Jackson Martinez är fan en striker att lita på! Han spottade in mål förut när jag lirade med honom, men har inte lirat med han på ett bra tag nu. La precis in han i ett av mina lag, och han började med 4 mål i första matchen och ett hattrick i matchen efter. Så sjukt jävla bra spelare! Hoppas han flyttar till någon roligare liga nästa säsong så han blir lättare att få in i ett bra lag!

Haha ja, han är fruktansvärt episkt. Han och Ederzito är utan tvivel mina två favoritanfallare på årets upplaga!
Hade inte klagat om han gick till Chelsea
Citera
2014-04-04, 16:59
Medlem
fingercuffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evertonian
De bannar väl bara streamers och youtubers va om du vill vara säker kan du använda en dyrare spelare när du köper va kanske Silva eller Ramos eller nån hög rejtad. Det är suspekt när någon betalar 500k för en sketen brons men det kan hända att en nybörjare köper Huntelaar för 200k

Man är ju lite halvfeg ändå.. Nån annan rackare som köpt coins och vill dela med sig av erfarenheter?
Citera
2014-04-04, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EySanchez

http://www.futhead.com/14/squads/9280892/
Så får det nog bli.
Enda jag inte riktigt gillar är Alessandrini, men tyvärr finns inte så många alternativ till honom.

e: Sirigu är väl inte heller han något extraordinärt.
Senast redigerad av BendingSwine 2014-04-04 kl. 17:06.
Citera
2014-04-04, 17:10
Medlem
Bruunkens avatar
Är det någon som har lirat med IF Vidal? Ser helt jävla galen ut om man kollar på statsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in