2014-04-03, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Händer mig en hel del och har hänt sedan jag började med FUT. Matchen brukar börja lagga en del, sen avbryts det och man får varken förlust eller vinst.

Har förövrigt kontaktat EA och skrivit att dom borde skämmas över problemen i tillägget. Fick ett svar där jag skulle kolla över mina router och öppna portar... Man ska alltså öppna portar i sin router, sen kommer transfermarknaden att fungera.
själv har jag problemet att spelet fryser om motståndarn ragequittar under mitt målfirande. någon annan? 360
Citera
2014-04-03, 16:17
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Händer mig en hel del och har hänt sedan jag började med FUT. Matchen brukar börja lagga en del, sen avbryts det och man får varken förlust eller vinst.

Har förövrigt kontaktat EA och skrivit att dom borde skämmas över problemen i tillägget. Fick ett svar där jag skulle kolla över mina router och öppna portar... Man ska alltså öppna portar i sin router, sen kommer transfermarknaden att fungera.

Det där som du menar känner jag igen att man varken får vinst eller förlust. Brukar hända mig ibland. Men igår och idag fick jag förlust båda gångerna. Det är nog bara EA som failar som vanligt. Deras svar till dig är patetiskt förresten.
Citera
2014-04-03, 17:02
Medlem
Blindtarms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
själv har jag problemet att spelet fryser om motståndarn ragequittar under mitt målfirande. någon annan? 360

Jepps, har samma problem på 360.. Riktigt irriternade.
Citera
2014-04-03, 17:02
Medlem
ChillVills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap

Händer mig med. Hela konsolen fryser och jag får reseta den. Har en 360 arcade från 2008
Citera
2014-04-03, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Dock hade man blivit rövknullad på den kanten då. Luiz med H/M och Ramires med H/H är inte någon optimal kombination, iaf inte för mig.

Okej om man tänker en del på WR:s, men snälla, att inte kunna spela med en spelare som har H/M och med en som har H/H är bara löjligt. Blir du rövknullad pga det får du fan lära dig försvara bättre.
Citera
2014-04-03, 17:22
Medlem
htsolna08s avatar
Finns extremt få sif bale

köpt en under dagen för 3 millar iaf och såg nu att folk köper honom för 3.4-3.9 millar :O
Citera
2014-04-03, 17:31
Medlem
Ska nu bli dags att köpa nytt lag pch det skulle vara riktigt kul att ha ett lag fullt med informs
ge gärna tips på lag.

Krav:
Alla ska vara inform
Full kemi
Max 400K
Citera
2014-04-03, 17:32
Medlem
Sitter på 631000 kan nån tipsa mig om ett bra lag, helst 41212 en av forwardsen ska vara bra på huvudet
Citera
2014-04-03, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sibba
Okej om man tänker en del på WR:s, men snälla, att inte kunna spela med en spelare som har H/M och med en som har H/H är bara löjligt. Blir du rövknullad pga det får du fan lära dig försvara bättre.

Försvara bättre vet jag inte riktigt om jag behöver lära mig då jag i snitt släpper in ett mål varannan match, vilket iofs kanske just beror på att jag inte lirar min vänstra försvarssida med tre offensiva spelare.
Citera
2014-04-03, 19:01
Medlem
cudders avatar
Citat:
Försvara bättre vet jag inte riktigt om jag behöver lära mig då jag i snitt släpper in ett mål varannan match, vilket iofs kanske just beror på att jag inte lirar min vänstra försvarssida med tre offensiva spelare.
Ja, du verkar vara en riktig stjärna.
Citera
2014-04-03, 19:20
Medlem
Herculandes avatar
Citat:

Spelar du också i division 1? Jag tycker FUT-spelare i division 1 suger jämfört med division 1 spelare på "vanliga säsonger".
Citera
2014-04-03, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cudder
Ja, du verkar vara en riktig stjärna.

Lirar du XBOX tar jag mer än gärna en match.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in