Citat:
Ursprungligen postat av
AntzPantz
Snälla, sluta posta massa inlägg där du grinar om och om igen? Vadå skitmål? DITT FEL ATT DU PASSAR UT TILL HAN. Inget fusk när du är allmänt efterbliven.
Du är allmänt efterbliven som inte läser min post.. Du läser ett ord och tar det till tillfälle att skriva skit.
Du kan läsa klart o tydligt att jag testade han och jag ställder andra här på forumet om inte någon annat ändå stör sig på folk som tar en match på liv o död till och med när dom redan vunnit matchen.
Jag skrev småfusk, det är min åsikt. JAg vet mycker väl att enligt spelreglerna är inte det fusk, om du trodde det bevisar du vem som är efterbliven här. Ska man skriva det rätt så spelar han extremt fult då nöjd?
Och att jag grinar om andra saker här i tråden har jag med all rätt o göra.. Jag betalde 500 kr för FIFA och fick något helt annat... Har alltid funnit FIFA roligt, nu är det bara trist..
Tycker du det är roligt när alla sätt du kunde spela fifa på innan förstörs helt? Jag vettefan ens hur man ska göra i detta spel längre för att vinna, för i princip VARENDA match så skapar ingen av oss målchanser, nej inte ens min motståndare gör det.. Det är i princip bara ta bollen av varandra i 90 spelminuter om o om igen..
Kortpassningsspelet som var min spelidee verkar ju inte alls fungera i fifa 14.. Och att spela med inlägg är inte alls vad jag vill spela och det är ju det enda som i princip funkar i fifa 14 (och det är ju inte bara jag som algt märke till det... Fan kollar man hur motståndaren spelar så spelar typ alla bara på inlägg.. )
Helt ärligt tycker du själv fifa 14 än så länge varit något att hurra för? För mig så känns detta mer som ett baksteg än ett framsteg.. Som sagt så kanske man ångrar sig senare, men just nu så är jag verkligen inte nöjd med spelet och om jag kunnat gå tillbaks i tiden så skulle jag nog faktiskt aldrig köpt fifa 14..