2014-03-26, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GurkPorr
Någon som kan förklara för mig hur Ljajic kan ösa in mål för mig ?
Hittar verkligen ingen förklaring i hans stats..
Någon som har liknande erfarenheter eller kan peka på vad i hans stats som gör honom till en fantastisk målskytt för mig ?

Här är laget han har runt sig om det spelar nån roll http://www.futhead.com/14/squads/8867054/

I mitt andra lag öser Jô in ännu fler mål men det har jag lättare att förstå
Hade han som COM i en formation med 2 forwards framför, för mig agerade han central forward mellan mina forwards vilket var extremt jävla jobbigt för en playmaker. Däremot slängde han in en hel del mål, va!
Citera
2014-03-26, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastukjell
Någon som har använt Ibra i något lag och vill dela med sig?

http://www.futhead.com/14/squads/8867655/ det kör jag bland annat..funkar klockrent..

EDIT: http://www.futhead.com/14/squads/8867730/ detta laget är rätt skoj med, både Neymar och Ibra i samma lag
Senast redigerad av m4staSWE 2014-03-26 kl. 23:58.
Citera
2014-03-27, 00:06
Medlem
Tjenare! Någon som har lust att bygga ett lag åt mig? 2-3 legender är ett måste samt att formationen helst ska vara någon av de 4-3-3 som finns. Helst bara guld men funkar men en eller två silver också. Budget är 1,2 miljoner!
Citera
2014-03-27, 04:02
Medlem
Är det bara hos som övergångar är helt jättesegt och att det kan komma ändra dina sökval för det finns inga träffar skiten som dyker upp även om man inte ens lagt nåt på sökvalen?

Utöver det måste jag fråga om det inte är detta fut där regn förstör mest i en match. Allt känns så jävla jobbigt, ser jag att jag fått regn i en match så kan jag lika gärna lämna walkover för den vinner jag inte
Citera
2014-03-27, 08:55
Medlem
GurkPorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosingen
Är det bara hos som övergångar är helt jättesegt och att det kan komma ändra dina sökval för det finns inga träffar skiten som dyker upp även om man inte ens lagt nåt på sökvalen?

Utöver det måste jag fråga om det inte är detta fut där regn förstör mest i en match. Allt känns så jävla jobbigt, ser jag att jag fått regn i en match så kan jag lika gärna lämna walkover för den vinner jag inte

Upplever exakt samma sak.. inget matchar mina sökval fast jag inte gjort några val, eller gjort val som det helt garanterat finns något som matchar (t.ex. guldkort för under 60k eller nåt).

Och ja, regn är bland det värsta som finns... men det är ju lika illa för båda så det är bara att hoppas att du misslyckas minst grovt
Citera
2014-03-27, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamaicanTourguide
myt
Vill du se det själv eller?
Citera
2014-03-27, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheNextProject
Någon som kan hjälpa mig att bygga valfritt lag kring balotelli?
Budget: max 100k

http://www.futhead.com/14/squads/8133023/
Brutalt OP, helt klart värt att testa!
Citera
2014-03-27, 10:25
Medlem
Nu skiter jag i det här jävla spelet. Jag vinner, blir kickad av UT och det räknas som förlust och DNF. Webappen och marknaden är helt jävla buggad, går inte ens söka efter en spelare, man har tur om man lyckas hitta någon efter 20 klick. Alla motståndare spelar precis likadant, spring på kanten och lägg in bollen, om och om igen. Säljer mina coins nu, back to GTA V ONLINE!
Citera
2014-03-27, 10:58
Medlem
fingercuffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negaduck
Nu skiter jag i det här jävla spelet. Jag vinner, blir kickad av UT och det räknas som förlust och DNF. Webappen och marknaden är helt jävla buggad, går inte ens söka efter en spelare, man har tur om man lyckas hitta någon efter 20 klick. Alla motståndare spelar precis likadant, spring på kanten och lägg in bollen, om och om igen. Säljer mina coins nu, back to GTA V ONLINE!

Det känns som att headers har blivit nerfade tycker jag, släpper inte alls in lika många nickmål längre.
Jag gör aldrig nickmål på hörna längre heller, smäller alltid in den i ribban.
Spelet har blivit roligare helt enkelt!
Citera
2014-03-27, 11:47
Medlem
Bruunkens avatar
Dagen är kommen, idag ska jag göra ett lag för första gången med två legends. Har spanat runt vilka som såg bra ut samt hade en rimlig prissumma, det blir Futre och Pauleta jag kommer göra ett lag runt.

Hade tänkt mig att göra något sånt här: http://www.futhead.com/14/squads/8878864/

Tror det kan bli en ruskigt bra kombo med Pauleta samt Neymar på topp

Vad tycker ni? Värt att göra? Tycker personligen det ser jävligt balanserat ut.
Citera
2014-03-27, 12:08
Medlem
DrStrutss avatar
Förstår inte vad som skett, brukade vinna för det mesta. Nu är jag inne på min 20:e(?) raka förlust. Och på dom matcherna har jag väl gjort ungefär tre mål totalt.
Citera
2014-03-27, 12:22
Medlem
Jalkapallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrStruts
Förstår inte vad som skett, brukade vinna för det mesta. Nu är jag inne på min 20:e(?) raka förlust. Och på dom matcherna har jag väl gjort ungefär tre mål totalt.

Kanske nu när nickmålen har försvunnit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in