2014-03-01, 23:46
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Tror det finns något löjligt jävla förbud att prata turnering där coins är inblandat. Folk har, tror jag, blivit avstängda för att dom lagt upp turnering.

Finns särskilda trådar för det. Se till att använda de gamla och inte göra nya bara
Citera
2014-03-02, 00:09
Medlem
Negaducks avatar
Har någon köpt coins här http://www.fifacoinstoday.com/
Och kan säga om de levererar, säker, osv
Citera
2014-03-02, 00:12
Medlem
TheBluesBrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Som jag skrev tisigare är det inte bara att söga att du har förlorat spelare. Du måste fylla i ett formulär dör du ska uppskatta värdet av det du förlorat, vilka spelare samt position. EA är inte så dumma. Dessutom kan du bli bannad om du försöker "lura" dom.

Efter ungefär en timme i kö fick jag förklara mitt ärende (Teves försvann från min Transfer List) i chatten, och fick följande svar:

Thanks, what I can do is report this to our Studio Team for an investigation so that we can restore what you have lost as soon as possible.

A fair warning though: due to the complexity and resources required for these investigations, any compromised or missing content claims that are found to be false or fraudulent in nature following the investigation may result in actions being taken on the account, up to and including account closure. If you really had these items on your account before, then you have nothing to worry about.

Bearing this in mind, would you like for us to proceed with your investigation today?

Alltså inget formulär att fylla i, men jag fick naturligtvis uppge min gamer tag och spelarens namn...
Citera
2014-03-02, 00:16
Medlem
fingercuffss avatar
Så fort jag försöker ändra nåt i min squad så åker jag ut.. Jävla EA!!
Citera
2014-03-02, 00:22
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBluesBrother
Efter ungefär en timme i kö fick jag förklara mitt ärende (Teves försvann från min Transfer List) i chatten, och fick följande svar:

Thanks, what I can do is report this to our Studio Team for an investigation so that we can restore what you have lost as soon as possible.

A fair warning though: due to the complexity and resources required for these investigations, any compromised or missing content claims that are found to be false or fraudulent in nature following the investigation may result in actions being taken on the account, up to and including account closure. If you really had these items on your account before, then you have nothing to worry about.

Bearing this in mind, would you like for us to proceed with your investigation today?

Alltså inget formulär att fylla i, men jag fick naturligtvis uppge min gamer tag och spelarens namn...
Konstigt. När jag fölorade allt på 13 fick jag ett formulär skickat per mejl med en massa viktiga detaljer jag löt fylla i.
Citera
2014-03-02, 00:22
Medlem
Någon som kan förklara Inform trading metoden
Citera
2014-03-02, 00:33
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Någon som kan förklara Inform trading metoden
http://forums.ea.com/uk/posts/list/4965/2757649.page gå till förstasidan.
Citera
2014-03-02, 00:58
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBluesBrother

Gjorde samma sak nyss, jävla väntetid haha.. De skrev samma sak till mig, jag förlorade 2 IF Bedimo
Citera
2014-03-02, 01:20
Medlem
Speytos avatar
Någon som kan recensera Reus? Hur är han i jämförelse med FUT 13?
Citera
2014-03-02, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speyto
Någon som kan recensera Reus? Hur är han i jämförelse med FUT 13?

Han är riktigt skön. Bra dribblingar, bra skott, bra fart. Men. Jag skulle inte spela han som LM (som jag gjorde) för jag tyckte han kom alldeles för långt ner i banan. Vet inte varför, men det kändes inte bra i den positionen.
Citera
2014-03-02, 01:36
Medlem
NateHiggerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sibba
Han är riktigt skön. Bra dribblingar, bra skott, bra fart. Men. Jag skulle inte spela han som LM (som jag gjorde) för jag tyckte han kom alldeles för långt ner i banan. Vet inte varför, men det kändes inte bra i den positionen.
Håller med 100% spelar honom LF i en 4-3-2-1 fromation, värd dom 70-80k man betalar för honom.
Men som LM känns det inte som man kan utnyttja hans fina skott riktigt.
Citera
2014-03-02, 01:44
Medlem
Någon som kan hjälpa mig bygga ett så roligt lag som möjligt för 5000? Vill ha något att spela in lite coins med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in