Citat:
Ursprungligen postat av
HestEtaGres
Googlade men hittade ingenting. Kanske "zeight" vilket låter som "shite" med en grov brittisk dialekt. Zajt, shajt.
aha som "you shit" då eller?
Det var en sjuk match. Jag insåg tidigt att han sög. Han körde 100% sprint och press och sög på avslut så han drog på kraft hela tiden. Tyvärr är det just långskott som är min målvakt Diego Alves svaghet och han tryckte in två snabba mål med skadeglada målgesterna efteråt med pekfingret mot munnen och kuta mot min bänk och fåna sig.
Jag blev tiltad och när kan kom fri igen så kapade jag honom med T. Silva som fick rött kort. Det hade då gått ~20min. Jag visste jag kunde slå han om jag hade lite flyt. Jag lyckades spela upp mig till 3-3 i 80:e min där vi delade ut provocerande målgester. Runt 85e gör han 4-3 och tror det är över. Men jag lyckas få en snabb replik till 4-4 och i 90:e min får Lavezzi bollen precis utanför målområdet långt ut på sidan. Lavezzi tar skakigt ner den och jag lyckas få in den lösaste finesskottet någonsin via bortre stolpen med högern. Den rullar retligt stolpe in och jag har aldrig mått så bra efter en fifa match någonsin.