2014-01-10, 17:50
Medlem
|oRkaR|s avatar
Har 550-600k Xbox coins som jag väldigt gärna skulle vilka byta mot playstation coins. Helst så snart som möjligt iom toty. Skicka PM! Tack
Citera
2014-01-10, 17:58
Medlem
R4xx0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Någon som trejdar just nu? Hur går det fö er isf?

Jag tradear bara lite smått nu innan TOTY och det går väl helt okej. Det är inga stora summor, men profit är profit
Citera
2014-01-10, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
Tänkte köpa IF Kaka och behövde 20k så jag la in 40krför att köpa points fast jag lovat mig själv att inte lägga mer pengar på FUT, säkert lagt 1500kr.

Iallafall så köpte jag två paket men när jag kollade på mina coins så hade jag mindre än innan och såklart hade jag råkat välja mina mynt och inte points

Men som tur va så köpte jag packs för pointsen och fick Yaya Toure så nu blir det att köpa IF Kaka, kan lämna en resencion sen.

gärna, tänkte köpa IF kaka under TOTY så en recension hade verkligen uppskattats
Citera
2014-01-10, 18:01
Medlem
Nu är jag här igen.. Blev för jobbigt att köra ett italienskt och ett spansk i samma med olika uppställningar så skrotar Spanien för tillfället. Kör två italienska lag nu då med 3-5-2, har ett fullt men sen måste jag fylla ut resterande platser i det andra laget. Gärna med spelare som inte kostar mer än 3 000 så jag kan bygga upp det snabbt och sen samla på mig tillräckligt med pengar för att köpa finlirare som chellini, tevez osv.

Lag 1:
http://www.futhead.com/14/squads/5034250/

Lag 2:
http://www.futhead.com/14/squads/5034503/

Har även till mitt förfogande De Sciglio och Monzón. Byter gärna ut Högeranfallaren i lag två så småningom Tacksam för hjälp!! Ni får även flytta mellan lagen om andra spelare kompletterar varandra eller så
Citera
2014-01-10, 18:01
Medlem
Knugen37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Det är ju inte så att Serie A sprutar ut sköna CAM-spelare.

Adryan verkar vara mer eller mindre klar för Cagliari. Han var ju sjukt grym på 13,någon som testat han iår? En grönlänk till Ibarbo dessutom.

Ni som köper coins,har ni några speciella metoder som minskar chanserna att bli bannad?
Citera
2014-01-10, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Någon som trejdar just nu? Hur går det fö er isf?

Trejdar alltid går väl som vanligt ungefär, 4 spelare per runda går iväg, genomsnitts vinst ca 800c
Per spelare, inga jättepengar men tickar ju på stabilt. Man få vara nöjd med det tills man hittar ett riktigt guldkorn , iofs, gick det en för 3,5 bin köpt för 1,5 anledning mååånga kontrakt. Så handlar man med billiga spelare måste man vara beredd att ge lite mer för dm med många kontrakt men i gengäld r det att sälja dem betydligt dyrare
Citera
2014-01-10, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Adryan verkar vara mer eller mindre klar för Cagliari. Han var ju sjukt grym på 13,någon som testat han iår? En grönlänk till Ibarbo dessutom.

Ni som köper coins,har ni några speciella metoder som minskar chanserna att bli bannad?
Hur ska du bli bannad som? Ea kan väl inte bevisa att du köpt coins bara för att du säljer en skitspelare svindyrt? Men om du nu vill vara helt säker så kan du väl köpa små summor flera gånger vilken bör minimera den redan minimala risken att bli bannad?
Citera
2014-01-10, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonsjo
Hur ska du bli bannad som? Ea kan väl inte bevisa att du köpt coins bara för att du säljer en skitspelare svindyrt? Men om du nu vill vara helt säker så kan du väl köpa små summor flera gånger vilken bör minimera den redan minimala risken att bli bannad?

Klart man kan bli bannad! En kompis blev det för 300k i 2 veckor, vist sannolikheten är liten.
Tyvärr verkar det som att ea jobbar aktivare med att banna och det är ju inte konstigt om du tänker efter, de förlorar ju i sålda packs för varje svartcoins försäljning. Klart EA kan banna vem de vill ifall
De misstänker att personen handlat med DERAS coins, inget de behöver bevisa. det står klart och tydligt i license att man INTE får göra det.
Citera
2014-01-10, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antonhbk
Nu är jag här igen.. Blev för jobbigt att köra ett italienskt och ett spansk i samma med olika uppställningar så skrotar Spanien för tillfället. Kör två italienska lag nu då med 3-5-2, har ett fullt men sen måste jag fylla ut resterande platser i det andra laget. Gärna med spelare som inte kostar mer än 3 000 så jag kan bygga upp det snabbt och sen samla på mig tillräckligt med pengar för att köpa finlirare som chellini, tevez osv.

Lag 1:
http://www.futhead.com/14/squads/5034250/

Lag 2:
http://www.futhead.com/14/squads/5034503/

Har även till mitt förfogande De Sciglio och Monzón. Byter gärna ut Högeranfallaren i lag två så småningom Tacksam för hjälp!! Ni får även flytta mellan lagen om andra spelare kompletterar varandra eller så

Vad tror ni om detta kan det vara något?

http://www.futhead.com/14/squads/5035738/
Citera
2014-01-10, 18:21
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonsjo
Klart dom fattar att man köpt coins om man köper en värdelös brons för 500k, visst kan man föra över pengar till konton och så men dom jobbar allt hårdare med banning mot köp av coins. Det är dessutom emot EA's regler att köpa coins.
Citera
2014-01-10, 18:24
Medlem
likeets avatar
Vad tror ni om det här väldigt sjuka lag?
http://www.futhead.com/14/squads/5035991/
Citera
2014-01-10, 18:35
Medlem
eribabsis avatar
Okej, det finns ett fåtal CAM i Serie A om man vill springa rakt fram eller åt sidorna. Annars är det väl bara Hernanes och Kaka som gäller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in