Citat:
Ursprungligen postat av
testosteron123
Du är en dålig människa och förtjänar inte att leva!
"Har börjat köra med alla positioner med pace"
DU ÄR EN PACEWHORE! Försök inte förneka det!
Har du någon gång testat att dribbla med tex ronaldinho eller Totti? Man tar sig igenom hela försvaret på typ 3 sek och sen dundrar man på (alternativt gör en roulette på målvakten). När ska folk förstå att det inte är kul att springa rakt ut mot hörnflaggan med Walcott, dra ett inlägg mot Hernandez som på något sätt får in den. Det är TRÅKIG fotboll. Har mött flera som när dom kommer fria springer rakt ut mot hörnflaggan och gör samma sak. Vad fan gör de?!
Du har då aldrig mött mig ? Visst jag dribblar inte direkt så där som du säger (inte pallat lära mig) och sen brukar alla misslyckas att dribbla mot mig också.. Men varför kallar du mig pacewhore? Du har aldrig sett mig spela? JAg köra nästan aldrig inlägg... Jag kör PASSNINGSSPEL (jag har för mig jag skrev det innan också?), där jag utnyttjar snabbheten till att komma förbi dom luckorna som jag låser upp (alltså jag lägger inte bollen bakom dom utan jag kan ha alla deras 11 man framför mig och låsa upp dom om du nu förstår var jag säger?)
Jag har också börjat köra mycket på skott nu faktiskt, fått en del fina kanoner långt utanför straffområde in i mål :P Det närmaste jag har till dribblingar är väl att få motståndaren att tappa fotfästet när han tror jag springer åt ett håll och jag sprigner motsatt och skjuter in den i mål haha :P
Men börja inte snacka om mig när du inte vet ett skit, jag hatar alla dessa pacewhore som bara kör samma taktik hela matchen att lägge bollen bakom baklinjen och springa mot mål så snabbt som möjligt eller den andra sortens taktik där dom får anfallarna att lägge sig precis brevid backarna och passa dom och om man inte är uppmärksam så är dom förbi..