2013-09-18, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testosteron123
Du är en dålig människa och förtjänar inte att leva!
"Har börjat köra med alla positioner med pace"
DU ÄR EN PACEWHORE! Försök inte förneka det!
Har du någon gång testat att dribbla med tex ronaldinho eller Totti? Man tar sig igenom hela försvaret på typ 3 sek och sen dundrar man på (alternativt gör en roulette på målvakten). När ska folk förstå att det inte är kul att springa rakt ut mot hörnflaggan med Walcott, dra ett inlägg mot Hernandez som på något sätt får in den. Det är TRÅKIG fotboll. Har mött flera som när dom kommer fria springer rakt ut mot hörnflaggan och gör samma sak. Vad fan gör de?!

Vem är du till att bestämma vad som är roligt och inte roligt? Tycker man att det är kul att köra med pace så får man väl göra det... Kan likaväl säga att du är dum i huvet som dribblar. Hittar man ett sätt att vinna sina matcher så får man väl vara nöjd
Citera
2013-09-18, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oppa
Vem är du till att bestämma vad som är roligt och inte roligt? Tycker man att det är kul att köra med pace så får man väl göra det... Kan likaväl säga att du är dum i huvet som dribblar. Hittar man ett sätt att vinna sina matcher så får man väl vara nöjd
Men då är man ju dålig på spelet om ens enda utväg är pace?
Ber om ursäkt för mina fula ord förut
Citera
2013-09-18, 20:04
Medlem
Citat:
Men då är man ju dålig på spelet om ens enda utväg är pace?
Ber om ursäkt för mina fula ord förut

Nej? Vinner han matcherna så är han ju den bättre spelaren? Målen som räknas! Förstår din poäng men onödigt att attackera sådär
Citera
2013-09-18, 20:46
Medlem
AstmaShocks avatar
Nu är det så att jag tänk hoppa över till PS3an och undrar om det är någon som är intresserad av att byta sina PS3 coins mot mina 360 coins. Har ca 25k på Xboxen.
Citera
2013-09-18, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Totti 51 pace? :O Fyfan vad slö.. Jag brukar köra med snabba spelare på kanterna (jag kör också 4-3-3 :P) sen ST bryr jag mig inte riktig om speeden.. Har dock börjat köra med alla positioner med pace (backlinjen är man ju tvungen till för majoriteten kör med att springa med asswein eller wellington backom backlinjen hela tiden ändå ju :/ )

Har märkt att det går riktigt hyfsat med att alla e snabba, ser man en lucka som så passar jag och kommer snabbt förbi :P Men jag kör inte de fulspelet som många kör, jag kör passningsspel, fast det ska gå snabbt, jag är inte sån som Pacear förbi backlinjen utan jag kör på att öppna upp motståndaren istället

Känner att det är fan mer värt o vinna om man lyckas spela fin fotboll o vinna än en ful fotboll som dom flesta gör där dom bara sprigner igenom allt :P

Citat:
Har du någon gång testat att dribbla med tex ronaldinho eller Totti? Man tar sig igenom hela försvaret på typ 3 sek och sen dundrar man på (alternativt gör en roulette på målvakten). När ska folk förstå att det inte är kul att springa rakt ut mot hörnflaggan med Walcott, dra ett inlägg mot Hernandez som på något sätt får in den. Det är TRÅKIG fotboll. Har mött flera som när dom kommer fria springer rakt ut mot hörnflaggan och gör samma sak. Vad fan gör de?!

Håller med till 100 procent!
Jag spelar FIFA för underhållningen och inte för att vinna med tråkig fotboll.
Citera
2013-09-18, 20:50
Medlem
Rackkartygarns avatar
Köpte Koscianly (stav) imorse för 5,9k nu går han för drygt 8k (ps3)
Citera
2013-09-18, 20:59
Medlem
Dr.LincoNs avatar
Har förhandbokat fifa 14- ultimate edition, (man får gratis guldpaket) men hur funkar det när man får spelet? när man startar upp fifa eller?
någon som vet?
Citera
2013-09-18, 21:04
Medlem
KINGS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.LincoN
Har förhandbokat fifa 14- ultimate edition, (man får gratis guldpaket) men hur funkar det när man får spelet? när man startar upp fifa eller?
någon som vet?

Man får ett guldpaket i veckan i några månader. I fodralet så finns det en kod som du skriver in på din konsol och vipps så var det klart.
Citera
2013-09-18, 21:35
Medlem
Citat:

Du har då aldrig mött mig ? Visst jag dribblar inte direkt så där som du säger (inte pallat lära mig) och sen brukar alla misslyckas att dribbla mot mig också.. Men varför kallar du mig pacewhore? Du har aldrig sett mig spela? JAg köra nästan aldrig inlägg... Jag kör PASSNINGSSPEL (jag har för mig jag skrev det innan också?), där jag utnyttjar snabbheten till att komma förbi dom luckorna som jag låser upp (alltså jag lägger inte bollen bakom dom utan jag kan ha alla deras 11 man framför mig och låsa upp dom om du nu förstår var jag säger?)

Jag har också börjat köra mycket på skott nu faktiskt, fått en del fina kanoner långt utanför straffområde in i mål :P Det närmaste jag har till dribblingar är väl att få motståndaren att tappa fotfästet när han tror jag springer åt ett håll och jag sprigner motsatt och skjuter in den i mål haha :P

Men börja inte snacka om mig när du inte vet ett skit, jag hatar alla dessa pacewhore som bara kör samma taktik hela matchen att lägge bollen bakom baklinjen och springa mot mål så snabbt som möjligt eller den andra sortens taktik där dom får anfallarna att lägge sig precis brevid backarna och passa dom och om man inte är uppmärksam så är dom förbi..
Citera
2013-09-18, 21:38
Medlem
Citat:
IF=IN FORM=TEAM OF THE WEEK

Var ju inte själv beteckningarna jag undrade om utan hur korten ser ut :P Men antar att du precis svarade att inform är alltså dom svarta korten... Men vad är dom blå då ?

Om vi utgår från guld korten så finns det

Vanliga (gulguldiga)
Rare (guldblanka)
IF/TOTW (Svartguld)
??? (blå)

Detta är väl alla sorterna? Men NIF är då not in form och då kan dom ju inte vara blå så vilka är blå? (NIF är dom vanliga guldiga då antar jag eller?
Citera
2013-09-18, 21:46
Medlem
markokasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Du har då aldrig mött mig ? Visst jag dribblar inte direkt så där som du säger (inte pallat lära mig) och sen brukar alla misslyckas att dribbla mot mig också.. Men varför kallar du mig pacewhore? Du har aldrig sett mig spela? JAg köra nästan aldrig inlägg... Jag kör PASSNINGSSPEL (jag har för mig jag skrev det innan också?), där jag utnyttjar snabbheten till att komma förbi dom luckorna som jag låser upp (alltså jag lägger inte bollen bakom dom utan jag kan ha alla deras 11 man framför mig och låsa upp dom om du nu förstår var jag säger?)

Jag har också börjat köra mycket på skott nu faktiskt, fått en del fina kanoner långt utanför straffområde in i mål :P Det närmaste jag har till dribblingar är väl att få motståndaren att tappa fotfästet när han tror jag springer åt ett håll och jag sprigner motsatt och skjuter in den i mål haha :P

Men börja inte snacka om mig när du inte vet ett skit, jag hatar alla dessa pacewhore som bara kör samma taktik hela matchen att lägge bollen bakom baklinjen och springa mot mål så snabbt som möjligt eller den andra sortens taktik där dom får anfallarna att lägge sig precis brevid backarna och passa dom och om man inte är uppmärksam så är dom förbi..

Bara ser framför mig att du är en sån som passar alla i laget på 2 sek och håller inne LB/L1, sen bara väntar på att någon löper bra så du kan köra en LB/L1 + Y/trekant. Det kallar jag passningsspel...
Citera
2013-09-18, 21:52
Medlem
Mr.Lejemans avatar
Någon kanske har skrivit detta tidigare, men jag undrar hur mycket early access kommer att kosta i svenska riksdaler?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in