2013-12-30, 19:01
  #21049
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Ok tackar! Spelade du han som ST?
Japp.
Citera
2013-12-30, 19:02
  #21050
Medlem
Knugen37s avatar
Någon som testat Kalou SIF? Han verkar sjuk.
Citera
2013-12-30, 19:03
  #21051
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Någon som testat Kalou SIF? Han verkar sjuk.
Gillade han inte :/
Citera
2013-12-30, 19:04
  #21052
Medlem
Asså hur fan säljer man spelare 0_o..
( Ja jag är seriöst..) fattar seriöst inte hur man göööör? Eller kan man ej sälja vissa spelare? :S
__________________
Senast redigerad av tajttajt 2013-12-30 kl. 19:07.
Citera
2013-12-30, 19:08
  #21053
Bannlyst
Tänkte köpa Pedro IF men är osäker på hans H/H workrates någon som prövat honom och kan ge en liten review?
Citera
2013-12-30, 19:09
  #21054
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tajttajt
Asså hur fan säljer man spelare 0_o..
( Ja jag är seriöst..) fattar seriöst inte hur man göööör? Eller kan man ej sälja vissa spelare? :S

Dom som du fick i startpaket kan du inte sälja! om det stå 0 coins på dom om du försöker snabbsälja dom !
Citera
2013-12-30, 19:09
  #21055
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
Tänkte köpa Pedro IF men är osäker på hans H/H workrates någon som prövat honom och kan ge en liten review?

Köp hans SIF där har han H/L
Citera
2013-12-30, 19:10
  #21056
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
Tänkte köpa Pedro IF men är osäker på hans H/H workrates någon som prövat honom och kan ge en liten review?
han har H/L i spelet har dock inte spelat med honom!
Citera
2013-12-30, 19:12
  #21057
Medlem
eribabsis avatar
Helvete vad effektivt det är att byta kant i år. Nu kan man slå en lång från vänsterback till högerytter utan att fem försvarare hinner dit. Kul!
Citera
2013-12-30, 19:14
  #21058
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
Tänkte köpa Pedro IF men är osäker på hans H/H workrates någon som prövat honom och kan ge en liten review?

Spelade SIF Pedro som VF i 4-3-2-1. Måste säga att jag blev sjukt besviken på hans skott, kändes som 50 i skottkraft. Hans dribblingar når inte upp till 88 som det står, Skulle inte rekomendera han faktiskt
Han har H/L ingame!
Citera
2013-12-30, 19:15
  #21059
Medlem
badibangas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Helvete vad effektivt det är att byta kant i år. Nu kan man slå en lång från vänsterback till högerytter utan att fem försvarare hinner dit. Kul!

Att folk spelar ultimate team och byter kant hela tiden är fan pinsamt. Förstår inte grejen med att skaffa ett lag för att spela sådär. Stackars jävla föräldrar som fått en sån kärring till unge.
Citera
2013-12-30, 19:18
  #21060
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlfaa19
Dom som du fick i startpaket kan du inte sälja! om det stå 0 coins på dom om du försöker snabbsälja dom !

Kan jag sälja gubbarna i trade säljen då dom som kan från startpaket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in