2013-07-23, 16:00
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka5OO
Vafan är det här? Fifa är ju som WoW i fifa 14

"Jag lägger en hunter på min striker men min motstånadare kontrade med en shadow och en guardian.

Spontant innan spelet är släppt så tror jag att hela detta kemisystem med olika chemistry-style-name-tjofräs kommer vara kul i någon månad. Resterande 11 månader kommer man vara spyless på det.

Tänk er en hunter på Walcott (3+pace och 3+skott). Då får han 99 pace I backlinjen möter man Chiellini med en shadow (3+pace och 3+ defending) = 83 fucking pace.

Hör ni inte hur löjligt det låter med alla dessa fåniga namn. Hunter, shadow, Anchor, Guardian ...

Haha håller med, fast man vet ju dock inte om walcott har 96 i pace och chiellini 80 i pace, men förstår vad du menar. =)
Citera
2013-07-23, 18:12
Medlem
QJLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlfaa19
Haha håller med, fast man vet ju dock inte om walcott har 96 i pace och chiellini 80 i pace, men förstår vad du menar. =)

Chiellini kommer inte tappa i pace från FUT 13, inte Walcott heller.
Citera
2013-07-23, 19:27
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltaSupreme
Dunder- På twitter så sa @RobHodson (sök upp han) att FUT14 kommer inte att vara lika snabbt. Ungefär en blandning utav H2H och FUT. Dock så kommer det fortfarande att varan fort men ingen Formula 1 speed. Också att ''auto-tackling'' AKA. Contain har blivit hårt nerfat. FUT 14 har potential

Det var gött och höra! Speciellt att de kommer dra ner på contain då jag blir så less på alla som endast håller in kryss hela matchen! Jag själv håller nästan aldrig in kryss, utan försvarar så gott jag kan med mina egna skills!

Citat:
Vafan är det här? Fifa är ju som WoW i fifa 14

"Jag lägger en hunter på min striker men min motstånadare kontrade med en shadow och en guardian.

Spontant innan spelet är släppt så tror jag att hela detta kemisystem med olika chemistry-style-name-tjofräs kommer vara kul i någon månad. Resterande 11 månader kommer man vara spyless på det.

Tänk er en hunter på Walcott (3+pace och 3+skott). Då får han 99 pace I backlinjen möter man Chiellini med en shadow (3+pace och 3+ defending) = 83 fucking pace.

Hör ni inte hur löjligt det låter med alla dessa fåniga namn. Hunter, shadow, Anchor, Guardian ...

Ja, EA kunde väl ändå ha kommit på några vassare namn!

Citat:
Ursprungligen postat av QJL
Chiellini kommer inte tappa i pace från FUT 13, inte Walcott heller.

Har inte sett sådär jättemycket av Chiellini irl men av det jag sett så undrar jag om han verkligen förtjänar 80+ i pace, tycker iallafall inte att han förtjänar så hög acceleration!
Citera
2013-07-23, 19:46
Medlem
gurka5OOs avatar
Då är det klart för alla som undrar, man överför sina coins från PS3 till PS4 eller 360 till one.

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1003727_10151757272084759_122298866_n.png

Frågan är dock, ska man behöva köpa spelet först till xbox360/ps3 för att sedan köpa det igen eller följer spelet med i denna överföring?
Citera
2013-07-23, 19:59
Medlem
galeloss avatar
Citat:
Då är det klart för alla som undrar, man överför sina coins från PS3 till PS4 eller 360 till one.

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1003727_10151757272084759_122298866_n.png

Frågan är dock, ska man behöva köpa spelet först till xbox360/ps3 för att sedan köpa det igen eller följer spelet med i denna överföring?
Riktigt nice. Tror dock inte min ekonomi klarar 2 fifa.

There will be a 1-time FIFA Pts transfer. X360 & XB1 will share the same #FUT14 Transfer Market, as will PS3 & PS4
Citera
2013-07-23, 23:13
Medlem
UnEasys avatar
Fyfan vad jag inte kommer sakna att pynta ut 10k för ett 41212-kort.
Citat:
Formation and Morale cards have been removed from the game.
You can now change formations whenever you want without having to sink coins in to formation cards to achieve full chemistry.
Citera
2013-07-24, 03:27
Medlem
QJLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnEasy

Detta är det bästa som hänt på länge, så ofta som jag byter formation har jag nog slösat över 200k på bara formationskort.
Citera
2013-07-24, 03:30
Medlem
QJLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnEasy

Btw, trodde du lämnat FUT för gott? Eller är du tillbaka på de nya konsolerna? PS4 eller One? Jag har svårt att bestämma mig om jag ska gå över till PS4 när konsolen kommer ut. Känns dock som en bredare marknad och lägre priser på xbox.
Citera
2013-07-24, 04:02
Medlem
cudders avatar
Citat:

Att du blir tvungen att ha båda spelen ser jag som en självklarhet, det är ju trots allt ett företag.

Skulle dock varit nice om man kunnat skicka från 360 till PS4, då hade jag varit nöjd.
Citera
2013-07-24, 06:50
Bannlyst
+1 boosten för spelare i packs låter inte jättelovande. Finns det någon anledning förutom att dom ska tjäna pengar?

Annars verkar ju kemi personligheterna intressant. Iaf en klar nyhet som verkar kunna påverka ganska mycket i UT från marknad, formation, hur spelarna presterar och hur man vill spela med sitt lag. Ja, det låter iaf bra, hoppas det också visar sig så.

Sen att singe player matcher är tillbaka är ju bra. Men att först ta bort det och sen göra det till en nyhet känns ju ganska lamt, varför ens ta bort det från en början? Sen att man kan välja kapten och nummer på spelarna. WOW, grymt! Hur kommer det sig att det inte funnits innan? Är det ens en 5 minuters fix för dom? Nä, bättre kan ni EA...
Citera
2013-07-24, 08:23
Medlem
mr beefcakes avatar
ok så jag har lite problem jag har precis köpt zlatan och cavani men vet inte riktigt hur jag ska spela dom. funderar på en 3-5-2 upställning, men kommer inte längre än så här

http://www.futhead.com/fifa/squads/13665578/

all hjälp skulle uppskattas, även tips på annan formation om det passar bättre. skulle vara kul om det på något sätt gick att göra en psg/spanien hybrid då jag sitter på en hel del real och barca-spelare
Citera
2013-07-24, 10:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr beefcake
ok så jag har lite problem jag har precis köpt zlatan och cavani men vet inte riktigt hur jag ska spela dom. funderar på en 3-5-2 upställning, men kommer inte längre än så här

http://www.futhead.com/fifa/squads/13665578/

all hjälp skulle uppskattas, även tips på annan formation om det passar bättre. skulle vara kul om det på något sätt gick att göra en psg/spanien hybrid då jag sitter på en hel del real och barca-spelare
https://www.flashback.org/t1872099
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in