2013-11-21, 11:05
  #14605
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyBall
Fan, vilken division är respektabel att ligga i?

Ifall du syftar på online så tycker jag själv att runt division 3 är respektabelt. Jag ligger i 1:an och tyckte att 2:an va inget att hänga i julgranen i. Motståndet i division 1-3 kan vara väldigt varierande, allt från grymma bollinehav spelare till "L1 + trekant" spelare. Vilken division spelar du i?
Citera
2013-11-21, 11:10
  #14606
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badibanga
Vad tycks om mitt nya lag?

https://docs.google.com/a/malmoborgar.se/forms/d/1dea9sEYHveOg-50da_GI7SroSrx7pjIdz20gadxMpt4/viewform

Mycket vackert....?
Citera
2013-11-21, 11:12
  #14607
Medlem
Esurals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roviira
Någon som har lust att komma med förslag på bättre spelare? alla måste ha 9 i kemi. Förslag, förbättringar allt är välkommet!

http://www.futhead.com/14/squads/2744729/

Hur mycket pengar har du? Costa är nog den bästa ST jag använt på spelet och Neymar tycker jag kommer mer till användning centralt i banan.

http://www.futhead.com/14/squads/2744864/
Citera
2013-11-21, 11:15
  #14608
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roviira
Ifall du syftar på online så tycker jag själv att runt division 3 är respektabelt. Jag ligger i 1:an och tyckte att 2:an va inget att hänga i julgranen i. Motståndet i division 1-3 kan vara väldigt varierande, allt från grymma bollinehav spelare till "L1 + trekant" spelare. Vilken division spelar du i?

Uppe i trean nu, online självklart. Har dock så jävla mycket sämre matchsnitt än i fut 13 och då låg man ju alltid i division 1.. Är det mindre springa kant+inlägg ju högre upp man kommer i divisionssystemet?
Citera
2013-11-21, 11:16
  #14609
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badibanga
Vad tycks om mitt nya lag?

https://docs.google.com/a/malmoborgar.se/forms/d/1dea9sEYHveOg-50da_GI7SroSrx7pjIdz20gadxMpt4/viewform
What!?!?!?
Citera
2013-11-21, 11:17
  #14610
Medlem
haammpes avatar
bästa mittbacken i la liga efter ramos?
Citera
2013-11-21, 11:18
  #14611
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esural
Hur mycket pengar har du? Costa är nog den bästa ST jag använt på spelet och Neymar tycker jag kommer mer till användning centralt i banan.

http://www.futhead.com/14/squads/2744864/
Ser väldigt intressant ut. Jag har pengar i med att jag säljer cuardardo isåfall. kommer ha typ 150k. Men neymar som CAM, tror du man får ut mycket av hans kvaliter? Tekniken som en gud, det kommer man kunna utnyttja, passningarna då?
Citera
2013-11-21, 11:18
  #14612
Medlem
lil richs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyBall
Fan, vilken division är respektabel att ligga i?
1-2 kanske? Spelar själv i ettan, har slutat bränna frilägen nu när jag lärt mig det enkla sättet att göra mål. Men beror väl på hur många FIFA-versioner du har spelat. Är det första gången du äger ett FIFA kan jag tycka att lägre divisioner är fullt respektabelt med tanke på att du har mycket kvar att lära. Har man dock spelat FIFA i tre-fyra generationer borde man ligga bland de högsta divisionerna. Tycker jag.

Det är snarare mer springa längs kanten och slå inlägg ju högre upp man kommer. Möter den snabbe cuadrado och ibarbo stup i kvarten, för att inte nämna Jakub + Aubo i bundes.
__________________
Senast redigerad av lil rich 2013-11-21 kl. 11:21.
Citera
2013-11-21, 11:21
  #14613
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
bästa mittbacken i la liga efter ramos?
IF Miranda
Citera
2013-11-21, 11:21
  #14614
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyBall
Uppe i trean nu, online självklart. Har dock så jävla mycket sämre matchsnitt än i fut 13 och då låg man ju alltid i division 1.. Är det mindre springa kant+inlägg ju högre upp man kommer i divisionssystemet?

Samma för mig jag vann div 1 titeln flera gånger i 13. Men känner mig ganska stabil nu efter ca 90 matcher. Nja asså jag tycker desto högre upp man kommer desto tråkigare fotboll spelar folk. Men det kan iförsig vara bara för att jag tycker om att hålla bollen inom laget konstant, sen möter man någon som får tag på bollen och håller in trekant till någon fiskare på kanten sen lubba med 90 i pace å inlägg. Men men alla har ju olika spelstilar så egentligen ska man inte klaga!
Citera
2013-11-21, 11:23
  #14615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xel2oX
Detta körde jag med i början: http://www.futhead.com/14/squads/610556/



http://www.futhead.com/14/squads/1350467/

Byt sturridge mot typ Welbeck så har du ett hyfsat lag Spelat med det som andralag och vunnit mer än jag torskat iaf! Div 3.
Citera
2013-11-21, 11:37
  #14616
Medlem
Flinta82s avatar
Nu jävlar kör jag på stenhårt med Neymar IF till vänster, Benzema IF i mitten och Di Maria på högerkanten. I andra laget som jag kör varannan match med är det Reus-Aub-Robben som ska stå för målproduktionen.

Är dock nojig. Varenda jävla IF jag testat har underpresterat. Hoppas verkligen Neymar IF framförallt, som kostar skjortan på ps3, är värd coinsen i den mån så dyra spelare någonsin kan vara det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in