Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyBall
Fan, vilken division är respektabel att ligga i?
1-2 kanske? Spelar själv i ettan, har slutat bränna frilägen nu när jag lärt mig det enkla sättet att göra mål. Men beror väl på hur många FIFA-versioner du har spelat. Är det första gången du äger ett FIFA kan jag tycka att lägre divisioner är fullt respektabelt med tanke på att du har mycket kvar att lära. Har man dock spelat FIFA i tre-fyra generationer borde man ligga bland de högsta divisionerna. Tycker jag.
Det är snarare mer springa längs kanten och slå inlägg ju högre upp man kommer. Möter den snabbe cuadrado och ibarbo stup i kvarten, för att inte nämna Jakub + Aubo i bundes.