2013-11-16, 01:48
Medlem
HestDrickaColas avatar
1 vinst, 1 oavgjord och 4 förluster med det nya laget. Råkar ut för en del BS-mål men tänker inte gnälla på det, har blivit fruktansvärt dålig på det här spelet och det handlar mer om tur än skicklighet i försvarsspelet för mig.

Sista matchen och vinst skulle ge mig uppflyttning. Leder med 3-1 i 88:e, han får hörna och har målisen uppe. Jag går ut med keepern och hans Pogba gör 3-2 och jag blir nervis. När man rensar bort den och Wilshere får tillbaka den och står stilla och inte gör någonting och hans Robinho är omöjlig att kapa så då jävlar vet man att det blir mål. En rullande placerad går dessutom in. Det är BS men jag vill inte klaga för mycket för det ligger hos mig en stor del. Uschfyfan, inte mer FIFA på ett tag. Nära att min kontroll jag lånade skulle dö idag men nu har jag tagit sönder fyra på ett år.
Citera
2013-11-16, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NUFC
Vad gillar ni för formationer? Än så länge har jag nått bäst(roligast matcher) resultat med 532, offensiva ytterbackar, oftast två spelfördelare och en bollvinnare på mitten samt en combo av en bra huvudspelare och en snabb jävel på topp. Lirar detta: http://www.futhead.com/14/squads/2496611/ som A-lag och detta: http://www.futhead.com/14/squads/2420704/ som B-lag där det sistnämnda dragit hem 14 vinster, 3 oavgjorda och 1 förlust i Div 3+Div 2 än så länge.

När du kör 532, snurrar du runt då mellan att ändra defensiv till offensiv beroende på matchsituationen? Eller kör du oftast hela matcherna som defensivt eller offensivt eller balanserat?
Citera
2013-11-16, 02:19
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simonsson91
Någon som har testat IF Boateng?
Inte ännu men funderar på testa han snart, Köpte nyss IF kroos och IF heon min son eller va han heterm satan vilka skott dom har
Citera
2013-11-16, 02:49
Medlem
Simonsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER-5
Inte ännu men funderar på testa han snart, Köpte nyss IF kroos och IF heon min son eller va han heterm satan vilka skott dom har

Jag köpte in honom och kört med honom i fem matcher och han var ingen höjdare för mig tyvärr :/
Citera
2013-11-16, 02:54
Medlem
NUFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattetheboss
När du kör 532, snurrar du runt då mellan att ändra defensiv till offensiv beroende på matchsituationen? Eller kör du oftast hela matcherna som defensivt eller offensivt eller balanserat?

Tja, alltså jag går alltid in med inställningen att jag ska vara det bollförande, offensiva laget i matchen, oavsett motstånd och formation. Jag har medvetet lagt mig defensivt och nött kontringar i en match för att motståndaren var mycket bättre än mig och den förlorade jag, därefter har jag bara tänkt offensivt(men med balanserad inställning) med laget. Egentligen är min tanke mer 3-5-2-aktig bara att den eliminerar defensivt katastrofala yttrar genom att ha mer varierade ytterbackar som är bra både framåt och bakåt(lex. Alaba, Alves, Walker, Lahm etc.).

Svävade lite i svaret men hoppas att du fick svar på frågan, annars får jag försöka förtydliga mig.
Citera
2013-11-16, 02:55
Medlem
Hebrs avatar
Citat:

Son IF är tvärbra. Spelade honom några matcher hos en polare och kan inget annat än instämma i det faktum att hans slägga är riktigt skön.
Citera
2013-11-16, 03:00
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simonsson91
Jag köpte in honom och kört med honom i fem matcher och han var ingen höjdare för mig tyvärr :/
som vilken position? funderar han som Cm köpte nyss IF sahin o testade han o han e helt värelös
Citera
2013-11-16, 03:01
Medlem
Simonsson91s avatar
Citat:
som vilken position? funderar han som Cm köpte nyss IF sahin o testade han o han e helt värelös

Som CAM i ett 4-3-3(4) lag. Mkhitaryan presterade mycket bättre
Citera
2013-11-16, 03:27
Medlem
Jessicaffss avatar
Jag tror jag är kär i Alex Lopez (IF). Hans long shot och shot Power gör ju silver matcherna helt fenomenalt roliga att spela.

http://www.futhead.com/14/players/12520/alex-lopez/compare/14-12402/14-12558/
Citera
2013-11-16, 04:01
Medlem
Efterfrågar sjuka silverlag! Max 300k.
Senast redigerad av bamby 2013-11-16 kl. 04:06.
Citera
2013-11-16, 04:04
Medlem
Spelare från Italienska eller engelska ligan?

Nu har jag 30 tusen att köpa en spelare för. Om position är försumbart, vem skulle man helst vilja ha i sitt lag för denna budget?

(har vart lite sugen på Tevez runt 22 tusen)
Citera
2013-11-16, 04:06
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Spelare från Italienska eller engelska ligan?

Nu har jag 30 tusen att köpa en spelare för. Om position är försumbart, vem skulle man helst vilja ha i sitt lag för denna budget?

(har vart lite sugen på Tevez runt 22 tusen)
tevez är inte bra imo, bygg ett lag runt Nani kanske? eller jovetic
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in