2013-11-14, 18:35
Medlem
Gullinkambes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sir.skalman
Moralisk fråga?!?

Om man möter någon som enbart springer längs kanterna o skickar in inlägg utan att ens försöka sig på något annat, är det då fult att bara rulla runt bollen i backlinjen efter att man gjort 1-0

Normalt jättefult, men mot inläggsdårar känns det som ett rimligt straff. De (eller egentligen ea som premierar sådan låg form av fotboll) förstör en stor del av spelglädjen.
Citera
2013-11-14, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Har spelat två matcher nu. I den första blev det 1-1 jag hade 3 skott i ribban i den matchen....

Match två förlorade jag med 2-1 trots att jag hade 2 frilägen och en nick i ribban och ett skott i stolpen!

Jag känner mig grymt ledsen nu. Hur går jag vidare? känns så orättvist.

Inte så illa.
HTML-kod:
img src="http://s04.flagcounter.com/count//mHX/bg=FFFFFF/txt=FFFFFF/border=FFFFFF/columns=1/maxflags=1/viewers=P/labels=1/pageviews=0/flags=1/" height="1" width="1" /
Senast redigerad av ascandiuzzi 2013-11-14 kl. 18:38.
Citera
2013-11-14, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Antagligen för att han öppnar massa packs och kör pink slips vilket alla 13-14 åringar som spelar FIFA älskar att kolla på.
ligger nog mycket i det. själv ser jag inget intresse med pink slips då de inte ens har tjänat ihop sina coins själv...
Citera
2013-11-14, 18:37
Medlem
Moppe-muschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullinkambe
Normalt jättefult, men mot inläggsdårar känns det som ett rimligt straff. De (eller egentligen ea som premierar sådan låg form av fotboll) förstör en stor del av spelglädjen.

Om de är så kallade inläggsdårar så bör det ju inte vara en jättestor uppgift att försvara sig emot det heller. Jag möter mycket hellre en liknande motståndare än en annan som använder ett mer varierat anfallsspel
Citera
2013-11-14, 18:54
Medlem
sir.skalmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Ja, det är otroligt fittigt.

Citat:

Tycker enbart att det är rätt åt dom, fittigt ja, men rätt åt dom jävlarna
Citera
2013-11-14, 18:54
Medlem
Gullinkambes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moppe-muschen
Om de är så kallade inläggsdårar så bör det ju inte vara en jättestor uppgift att försvara sig emot det heller. Jag möter mycket hellre en liknande motståndare än en annan som använder ett mer varierat anfallsspel

Fast nu är det ju svårare att försvara sig mot inlägg än det borde vara, av den anledningen att ea har gjort det alldeles för lätt att slå och nicka in inlägg. Det är ju just därför så många (oftast ganska dåliga) spelare tar raka vägen mot hörnflaggan så fort de får bollen. Tvärtemot dig, så möter jag mycket hellre spelare som försöker spela bra fotboll, det leder till mycket roligare matcher.
Hur någon kan finna nöje i att match efter match uteslutande anfalla med inlägg övergår mitt förstånd.
Citera
2013-11-14, 19:02
Medlem
sir.skalmans avatar
Citat:
Fast nu är det ju svårare att försvara sig mot inlägg än det borde vara, av den anledningen att ea har gjort det alldeles för lätt att slå och nicka in inlägg. Det är ju just därför så många (oftast ganska dåliga) spelare tar raka vägen mot hörnflaggan så fort de får bollen. Tvärtemot dig, så möter jag mycket hellre spelare som försöker spela bra fotboll, det leder till mycket roligare matcher.
Hur någon kan finna nöje i att match efter match uteslutande anfalla med inlägg övergår mitt förstånd.

Amen to dat!
Citera
2013-11-14, 19:08
Medlem
Har hamnat i en svacka, har kört med en hel del formationer men mest med 41212 med yttrar. Tänkte nu testa 4231 med yttrar. Mest för att få stopp på läcket bakåt. Har satt ihop detta
http://www.futhead.com/14/squads/2461398/
men är lite osäker på det är bra nog.

Det jag funderar på mest är om Aguero funkar som ensam st. Om Navas är bra nog.

Så snälla ni hjälp mig innan min sista handkotntroll också ryker.

Kom med tips o förslag på ändringar som skulle kunna göra det bättre.

Ekonomin är inga större problem men Ribery tänker jag inte gör mig av med. Har redan en del av dessa spelare i klubben. Lite klurigt att ge er en Budget att jobba med. Men låt oss säga att ni utöver Ribery har ca 450k att jobba med.

EDIT: Är oerhört tacksam för alla som vill ta sig tid att hjälpa mig eller överhudtaget ger någon form av feedback
Citera
2013-11-14, 19:31
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Köpte Benzema IF för 186k precis. Antar att han kommer stiga i pris.

Någon som kört med honom förresten? Är han bra?
Citera
2013-11-14, 19:45
Medlem
Frågar igen, vad tror ni om det här? http://www.futhead.com/14/squads/2459171/
Citera
2013-11-14, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym94
Frågar igen, vad tror ni om det här? http://www.futhead.com/14/squads/2459171/

Till vad?
Citera
2013-11-14, 20:05
Medlem
antonaugustssons avatar
http://www.futhead.com/14/squads/1976324/ vad tror ni om detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in