2026-05-29, 21:11
  #157
Medlem
andan0s avatar
gick högstadiet på en waldorfskola, vi hade aldrig läxor förutom franska- och engelskaglosor och nästan aldrig prov.

som jag minns det verkade mina klasskamrater rätt så iq-befriade, kommer ihåg folk ställde frågor som bl.a. ”har sverige en armé?” (med chockat tonfall), och ”är inte afrika ett land?”. de flesta hade gått i skolan sedan lågstadiet, så det var väl därför de var så efterblivna.

skolmaten var skit, s.k ”kyckling” gjord på kikärtor osv. allt var alltid vegetariskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in