2016-01-08, 10:11
Medlem
FortuneTellers avatar
Nog funkade det alltid, men ruset kanske satt i ungefär 20-30 minuter, sen efterflummig kanske 10-20 minuter till..

Det är inte så psykostiskt iallafall, första gången kanske, för att få grepp om det.
Annars har det varit trevligt bara.

Rullade 0.2-0.3g i en, rökte 6-9 bloss, invänta effekt. Repetera.
Tolerans ökar, så blossen blir flera.

MVH
Citera
2016-01-08, 13:43
Medlem
Vågar man fortfarande röka rökmixar med tanke på dem senaste dödsfallen? Någon som vet vad fenix och chill!++ innehåller så man kan kolla?

http://www.svd.se/fler-dor-av-spice

Sen hittade jag den här artikeln som ställer det i annat ljus

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19905364.ab
Senast redigerad av SovereignStar 2016-01-08 kl. 13:45.
Citera
2016-01-08, 18:02
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SovereignStar
Vågar man fortfarande röka rökmixar med tanke på dem senaste dödsfallen? Någon som vet vad fenix och chill!++ innehåller så man kan kolla?

http://www.svd.se/fler-dor-av-spice

Sen hittade jag den här artikeln som ställer det i annat ljus

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19905364.ab
Denna mix är lugn. Men mmb-chminacan som fanns förr och AMB sorten, fyfan vad man fuckat ur på dom noiderna
Citera
2016-01-08, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Denna mix är lugn. Men mmb-chminacan som fanns förr och AMB sorten, fyfan vad man fuckat ur på dom noiderna

Låter inget vidare för den då:
https://en.wikipedia.org/wiki/MDMB-CHMICA
Kolla under side effects, står att folk dött på den
Citera
2016-01-08, 20:03
Medlem
lantzmans avatar
denna är lugn, ingen större fara skulle jag tro...dom andra som fanns kunde man dra tre-fyra djupa bloss på för att tro man höll på dö typ, men denna ger mer ett indicaliknande rus...vet man inte ens vad indica är, kanske man ska låta bli i vilket fall!

denna ger jag personligen fyra näsor, fem om den suttit i längre, men det gör INTE noider...
så, man kan med tanke på sista meningen säga 5 av 5 faktiskt..

bra jobbat prylis, nu vill vi bara ha sänkt pris men annars : tack för en BRA noid!
har btw inte hittat den nya hos nån annan shop, bara prylis har den än..
Citera
2016-01-08, 20:04
Medlem
lantzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-

det var väl det folk dog som flugor av? minns det var nåt sånt i gävle o sundsvall förförra sommaren?
Citera
2016-01-08, 21:29
Bannlyst
Jag skulle personligen absolut inte röka skiten om jag vore ni.
Tänk på att ni är rottorna.. ingen vet ngt om bieffekterna ännu. Kan vara likt fubben så var försiktiga.
Citera
2016-01-08, 23:32
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lantzman
det var väl det folk dog som flugor av? minns det var nåt sånt i gävle o sundsvall förförra sommaren?
Jo, här hemma i Gävle dog 3polare tyvärr av chminacan för fanns knappt info om den då så langaren körde 1:40 sen blossa dom rent dessutom :/
Citera
2016-01-11, 20:23
Medlem
Eftersom jag sj aldrig har beställt på PS så undrar jag ifall dom skickar direkt hem i lådan eller till Postombudet? För om dom skickar till Postombudet "ICA" i mitt fall så kollar dom alla Paket som kommer från sidor som dessa. och det är ju mindre bra.
Citera
2016-01-13, 11:33
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
Jag skulle personligen absolut inte röka skiten om jag vore ni.
Tänk på att ni är rottorna.. ingen vet ngt om bieffekterna ännu. Kan vara likt fubben så var försiktiga.

Håller med dig, bättre med riktigt röka eller avstå rökmix om man inte kan bruka den illegala växten. Inte värt att förstöra sig med dessa mixar..
Citera
2016-01-15, 07:10
Medlem
MorfinJockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wayni
Eftersom jag sj aldrig har beställt på PS så undrar jag ifall dom skickar direkt hem i lådan eller till Postombudet? För om dom skickar till Postombudet "ICA" i mitt fall så kollar dom alla Paket som kommer från sidor som dessa. och det är ju mindre bra.

Vem kollar upp paketen? Polisen? Aldrig hört något liknande..

Ifall du förskottsbetalar så får du det i brevlådan och tar du "postförskott" kommer det till postombud.
Citera
2016-01-18, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorfinJocke
Vem kollar upp paketen? Polisen? Aldrig hört något liknande..

Ifall du förskottsbetalar så får du det i brevlådan och tar du "postförskott" kommer det till postombud.

Är du ironisk eller har det undgått dig att paket registreras etc för att sedan destrueras med hjälp av förstörandelagen. Är väl mer eller mindre systematiserat i någon form eller så går det i cykler, kan gå bra ett tag, men om man utmärker sig något är risken stor att självutnämnda och fröken duktig på postkontoret eller ombudet samarbetar med polisen och på olika sätt sorterar ut vissa försändelser beroende på avsändare eller för frekvent beställare och sedan således plockar ut försändelser som får gå lite vid sidan av systemet t ex kanske det inte scannas in förrän i efterhand varpå beställaren aldrig får någon avisering och polisen kan lugnt plocka ut försändelsen och skicka den på analys eller direkt förstöring...
Hänt mig säkert 10ggr.... Drygt som fan och de verkar inte veta vad de sysslar med då jag fått aminosyror beslagtagna, men narkotikaklassade substanser har jag kunnat hämta ut utan påföljd...

Det här landet är sjukt och moralpanik har för stort företräde när det kommer till allmänhetens åsikt som dikteras av våra vridna mediahus...

Tjing!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in