Citat:
Ursprungligen postat av Word!
Jag är jättenojjig nu. Känner en kille som befinner sig i Amsterdam, som lovade att han skulle skicka lite svamp till mig via posten därifrån. Killen har tidigare gått på min förra skola, annars har jag ingen direkt relation med honom. Han skickar säkerligen ett brev utan avsändare till mig. Är det någon som är insatt i tullens och narkotikaspans rutiner och metoder? Vad kan hända? Vad ska jag göra om det händer?
Först kanske du ska se till att inte ha några droger hemma om det nu
mot all förmodan blir så illa som Plague skrev om sin polare längre upp. Sen om dom påstår att du har beställt svampar är det ju bara att neka och säga att du inte har någon aning om vad dom snackar om för vem som helst kan ju skicka vad som helst till vem som helst...
Citat:
Ursprungligen postat av Terror Tommy
Det här är färska svampar så du ska ta cirka 10 ggr mer än om du skulle tagit torkade svampar.
Vad menar du? När jag åt Mexican-svampar (som jag tänkte beställa nu från EDIT) första gången i Amsterdam tog jag typ 3-4 stycken färska och jag trippade som fan. Den här tråden handlar inte om toppslätsskivlingar (som finns i Sverige) utan såna som de har i London och Amsterdam...