2013-05-10, 23:24
Medlem
winINCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiacca
Jag står i anställningskö för en säkerhetsklassad tjänst Hur funkar då en sån där säkerhetskoll man gör vid rekryteringen? Spanar de bara facebook eller hittar de så djupt som typ alla siter jag håller till vid? Kriminella tjejer är det nåt speciellt med, men skulle inte prata så mycket med dom.
Mja, beroende på vilken av säkerhetsklasserna det är så kanske det har mer eller mindre betydelse. Min polare som har suttit inne har en flickvän som jobbar i en sådan säkerhetsklassad tjänst. De gjorde en utredning, men jag tror inte det gjorde någon skillnad, hon fick behålla jobbet i alla fall.
Tyvärr så jobbar jag inte hos SäPo, så jag vet inte hur mycket vikt de lägger vid sådana saker :/
Citera
2013-05-10, 23:39
Medlem
GrungyDudes avatar
Fångarna kommer lätt få tjejer. De attraheras ju av badboymentaliteten, har ju skett flera tusentals gånger innan.
Citera
2013-05-11, 00:46
Medlem
jonthe12s avatar
Riktig reklamartikel, säkert skriven av nån "journalist" vars vän öppnat sidan. Visst vore det spännande om det hade vart en sajt som någon lagt ner tid på och dragit in ett gäng medlemmar till. Här finns det 13 medlemmar och sidan ser ut att vara gjord av en tolvåring. Tumme ner.
Citera
2013-05-11, 03:22
Medlem
Witkos avatar
Fan jag har inte knullat på evigheter, detta borde innebära ett säkert dopp. Var anmäler man sig?
Citera
2013-05-11, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback.se
Med undantag för våldtäktsmän och pedofiler så är alla välkomna

Ändå är en av deras 13 medlemmar dömd för våldtäkt.
Citera
2013-05-11, 23:53
Medlem
Fallmans avatar
Fanns, om det inte är samma för typ 2 år sedan... Ingen ny nyhet isåfall. Förövrigt helt fel att de ska få ha en dator i fängelse - och även kunna dejta?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in