Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-03-20, 02:12
  #1357
Medlem
nicketsomgorenglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Dino är utan tvekan en riktig stor talang som det skall bli spännande att följa de kommande åren.

Men jag undrar egentligen hur hans jugge föräldrar har haft råd till att låta deras son satsa på go kart? karting är verkligen ingen billig sport och 1 säsong kostar fort flera 100 tusen, någon som känner till vilken bakgrund Dinos föräldrar har? antar att dom inte äger en pizzeria.



Det verkar som om hans kart-karriär backats upp av Ward Racing.
https://www.tonykart.se/om-oss-19688250
Citera
2020-03-23, 01:10
  #1358
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicketsomgorenglad
Det verkar som om hans kart-karriär backats upp av Ward Racing.
https://www.tonykart.se/om-oss-19688250
Ja, men förarna måste betala för styrningar hos Ward eller hos andra karting team som tex PDB. Är lite nyfiken på hur juggeföräldrar har råd med detta.
Citera
2020-03-23, 11:11
  #1359
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Ja, men förarna måste betala för styrningar hos Ward eller hos andra karting team som tex PDB. Är lite nyfiken på hur juggeföräldrar har råd med detta.

Finns väl många framgångsrika företagare som är juggar? Stor fördel med egen firma vet jag av egen erfarenhet som kartingförälder, kan få fakturor med "lämpligt" text som man pular in i bokföringen.
Citera
2020-03-26, 07:35
  #1360
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Finns väl många framgångsrika företagare som är juggar? Stor fördel med egen firma vet jag av egen erfarenhet som kartingförälder, kan få fakturor med "lämpligt" text som man pular in i bokföringen.
Jovisst, men det är ju inte direkt vanligt att juggar i Sverige är framgångsrika företagare?
Citera
2020-03-26, 13:31
  #1361
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jovisst, men det är ju inte direkt vanligt att juggar i Sverige är framgångsrika företagare?

I det hät fallet räcker det ju med en
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback