2014-09-03, 07:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Han och hans hustru har olika versioner om vad de gjorde på kvällen 4/5. Högst en version är sann. Vem av dem håller sig inte till sanningen?

Två personer kan ha olika uppfattningar om tider mm utan att för den sakens skull ljuga medvetet.
Citera
2014-09-03, 07:58
Medlem
Namibia1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbalin
Hur vet du det? Blev han ordentligt medicinerad? Ett rykte sa att han skrek nattetid på psyket. Ett rykte som kan vara sant.

Han blev ordentligt medicinerad.
Citera
2014-09-03, 08:02
Medlem
Namibia1s avatar
Citat:
KJ erkänner lögner som att han hade ringt VB när de letade efter henne. MB rättade frivilligt till sanningen om sin relation till VB.

Detta är inte sant!
Du kanske tror på ryktet MrFold har spridit ut om att MB åkte frivilligt till polisen och berättade om sin relation med VB.

POLISEN HÄMTADE HAN FRÅN RESTAURANGEN OCH TOG HAN TILL POLISSTATIONEN... INGET FRIVILLIGT RÄTTANDE ANGÅENDE DET, POLISEN HADE GENOMSKÅDAT LÖGNEN!

(jag skriker så att alla kan höra, även ni som inte vill)
Citera
2014-09-03, 08:04
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ta det med Zero 73 som är den som ser en skillnad.
Nu tar jag med dig, som säger att han rättade sanningen.
Citat:
Två personer kan ha olika uppfattningar om tider mm utan att för den sakens skull ljuga medvetet.
Det är inte bara tider som skiljer, och jag pratar inte om att ljuga medvetet. Det finns bara en sanning. Vem håller sig inte till den?
Citera
2014-09-03, 08:05
Bannlyst
Citat:

Det är inte bara tider som skiljer, och jag pratar inte om att ljuga medvetet. Det finns bara en sanning. Vem håller sig inte till den?

Jag diskuterar medvetna lögner eller bevisade lögner. Återkom när du har något på fötterna.
Citera
2014-09-03, 08:12
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Jag diskuterar medvetna lögner eller bevisade lögner. Återkom när du har något på fötterna.
Det är bevisat att någon av dem inte talar sanning, eftersom de drar olika versioner. Du glömde det här:
Citat:
Citat:
Citat:
Båda hämtades av polis, förhördes och berättade sanningen. Vad är skillnaden?
Ta det med Zero 73 som är den som ser en skillnad.
Citera
2014-09-03, 08:14
Medlem
zero73s avatar
Citat:
De har ljugit båda två. Den du felaktigt kallar patologisk lögnare rättade till sanningen utan att bli bedd om det.

Gjorde han? Vilken av lögnerna rättade han påstår du?
Citera
2014-09-03, 08:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Namibia1
Detta är inte sant!
Du kanske tror på ryktet MrFold har spridit ut om att MB åkte frivilligt till polisen och berättade om sin relation med VB.

POLISEN HÄMTADE HAN FRÅN RESTAURANGEN OCH TOG HAN TILL POLISSTATIONEN... INGET FRIVILLIGT RÄTTANDE ANGÅENDE DET, POLISEN HADE GENOMSKÅDAT LÖGNEN!

Var det inte så att Berg kontaktade polisen efter det första förhöret och ville rätta till sin berättelse? Kanske därför förhöret hålls sent samma dag?
Citera
2014-09-03, 08:16
Medlem
zero73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Namibia1
Detta är inte sant!

Ja, så var det.
Citera
2014-09-03, 08:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zero73
Gjorde han? Vilken av lögnerna rättade han påstår du?

Man ska kanske inte kalla det för att ljuga när man inte berättar hela sanningen från början? Undanhålla sanningen låter bättre.
Citera
2014-09-03, 08:23
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Man ska kanske inte kalla det för att ljuga när man inte berättar hela sanningen från början? Undanhålla sanningen låter bättre.
KJ ljög inte för polisen om telefonsamtalen, det gjorde MB.
Citera
2014-09-03, 08:24
Bannlyst
Citat:
KJ ljög inte för polisen om telefonsamtalen, det gjorde MB.

KJ ljög för sina kompisar vilket han erkände för polisen. På vilken fråga från polisen svarade Berg med en lögn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in