2013-11-08, 12:25
Medlem
Lalajlajs avatar
Patetiskt jävel som inte klarar av någonting, misstänker att strategin är planterat av advokaten.

Citat:
US: Så du är inte kapabel men att du skulle klara av det i ett hypotetiskt sammanhang?

- Ja, fast utan mina funktionshinder då.

- Jag har ingen muskelstyrka.. Efter soft airgun är jag helt slut.... Plus att mina menisker är dåliga, jag har svårt att gå...

US: varför är du angelägen att berätta om detta?

- Det är viktigt att det kommer med i utredningen. För att ni inte har gjort någon kroppslig utredning av min muskulatur.

- Du menar alltså att jag skulle klara av att stycka en människa när jag inte ens skulle kunna rensa en fisk?
Citera
2013-11-08, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajen2013
Ni ser hur stollig han är som ska ge sig på en som tränat karate i 31 år. :-) och hannhar planerat och genomfört detta mord med tillhörande styckning :-) osannolikt.

Notabelt att nu har han sedan han greps pekat ut tre olika mördare som skulle planterat/gjort det.. har han någon kvar i rockärmen.. kanske någon kompis i närkretsen..
Citera
2013-11-08, 12:32
Medlem
ME077s avatar
Visserligen säger KJ´s vänner att han blivit bättre på att låsa sin bil, men det är rimligt att tro att han inte alltid gjorde det.

Fup sid 1283:
Minns du om lägenheten var låst, brukar han låsa?
Mika uppger att Kristoffer är dålig på det där. När Mika kom dit så var dörren olåst men då
var Kristoffer hemma. Mika uppger att när Kristoffer var på arenan och jobbade så hade han
svårt att komma ihåg och förstå att han måste låsa efter sig
.

Fup sid 1173:
Lena säger att Kristoffer är dålig både på att låsa dörrarna både när det gäller att låsa lägenheten och att låsa bilen, han är slarvig och glömmer en hel del.
Citera
2013-11-08, 12:32
Medlem
Silliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ME077
Om KJ är gm är det nog bara en tidsfråga innan han försäger sig, verkar vara på gång nu. US betydligt bättre på att förhöra än AB...
US vet jag vem det står för men vem är AB?

Håller dock med att US är mer på KJ.
Citera
2013-11-08, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Patetiskt jävel som inte klarar av någonting, misstänker att strategin är planterat av advokaten.

Från igår

AB: Du har svårt att komma ihåg vad du säger, men har du svårt att komma ihåg händelser?

Det beror på. När det gäller airsoft och sånt, då pluggar jag in det... Men jag minns inte ens hur mina bröder ser ut, jag minns inte deras ansikten. Jag minns knappt hur mamma ser ut. Det är en del av mitt funktionshinder.

En strategi och han är själv väl medveten om att använda den..
Citera
2013-11-08, 12:39
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
Från igår

AB: Du har svårt att komma ihåg vad du säger, men har du svårt att komma ihåg händelser?

Det beror på. När det gäller airsoft och sånt, då pluggar jag in det... Men jag minns inte ens hur mina bröder ser ut, jag minns inte deras ansikten. Jag minns knappt hur mamma ser ut. Det är en del av mitt funktionshinder.

En strategi och han är själv väl medveten om att använda den..

Visst är det så, men det finns fler i Fup som inte minns vissa saker och raderar sms lite då och då, men verkar ha superkoll på annat (möten, träningar ex). Det kanske också är en medveten strategi eller är det så att den personen (MB) verkligen har en funktionsnedsättning?
Citera
2013-11-08, 12:41
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
När KJ berättar kring sexet på rättegången beskriver han att det tog så pass lång tid för honom att tillfredsställa VB eftersom han "är bättre på att tillfredsställa män än kvinnor".

Jag tror KJ:s berättelse om att han hade sex med Vatchareeya 4 maj är bogus. Han fick förmodligen varken knulla eller suga av henne om hon hade planer på att träffa MB senare på kvällen.
Citera
2013-11-08, 12:42
Medlem
zero73s avatar
Någon som vet varför MB inte ska höras idag?
Citera
2013-11-08, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillis
US vet jag vem det står för men vem är AB?

Håller dock med att US är mer på KJ.

A**a B*rgstr*m. åklagare.
har de inte lärt sig hur bad cop/good cop funkar...först den elaka sen den snälla skall det va.
Citera
2013-11-08, 12:45
Medlem
Varför är du angelägen att berätta om de fysiska tillkortakommanden? "Jag är angelägen att det kommer med i utredningen". Han menar att polisen inte har gjort en grundlig undersökning av hans fysik. "Det är solklart att jag inte har den styrka som krävs för att begå det här brottet".

"Jag är en sån där som spejar och smyger och tar det sakta fram. Ligger och rapporterar var fiendens position är", säger 22-åringen när åklagaren undrar hur kan spela airsoftspel när han hävdar att han har fysiska tillkortakommanden.

Han är strateg då han vill, men vardagssituationer som att städa går helt bort och det är därför han missbedömt blodet som hittats.
Citera
2013-11-08, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zero73

Jag förmodar att det är tidsbrist, man är ju i princip en halv dag efter schema..
Citera
2013-11-08, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zero73

tidsschemat är spräckt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in