Bilder på avhuggna huvuden med kukar i munnarna skulle han väl bara tycka om.
Vad jag vet har han aldrig varit något för satanism. Däremot tyckte han om att glo på mordbilder bara sådär.
OT kommentar: Just k*kar i munnen på döda män är ett sätt att förnedra offret max och har använts av både "icke muslimer" och "muslimer" och i t.ex. kriget i Bosnien där Nordbat2 var först in i den då muslimska byn Stupni Do hittades sådana offer, har använts som förnedring i andra krig också.
Det man kan undra om denna yngling är satanist, högst tveksamt.. eller om han helt enkelt inte har alla celler i ordning, jag tror på det senare.
Jag vet inte om jag ska tro på dig eller inte, men det du säger är ju intressant. Talar ju för att han faktiskt har samma intresse som Schlangenkraft som besökte fyndplatsen.
EDIT;Vi har ju också fått höra från folk som påstår sig känna KJ att han uttalat en vilja att prova på att mörda en människa för att få känna hur det känns, det är ju ett intresse som väl sammanfaller med gillandet av makabra bilder på döda och stympade människor tycker jag.
2. vad är det som säjer att han inte "erbjöd" att fixa en människa att döda, stycka och slafsa med för att få en hög status hos schlangenkraft?! han hade ju själv en önskan att få prova döda!.
2. vad är det som säjer att han inte "erbjöd" att fixa en människa att döda, stycka och slafsa med för att få en hög status hos schlangenkraft?! han hade ju själv en önskan att få prova döda!.
Haha. Öhm, jag är då denna "schlangenkraft" du talar om, då jag inte ens känner KJ tycker jag det vore rätt konstigt om han bestämde sig för att slafsstyckmörda någon för att få hög status hos mig. Har tråden ännu inte släppt detta?
Haha. Öhm, jag är då denna "schlangenkraft" du talar om, då jag inte ens känner KJ tycker jag det vore rätt konstigt om han bestämde sig för att slafsstyckmörda någon för att få hög status hos mig. Har tråden ännu inte släppt detta?
Jag förstod det som att hen menade att KJ skulle ha fixat en människa som du kunde slafsa med, men det är min uppfattning. Dock tror jag inte på det, du är ju ingen satanist med sådana böjelser har jag förstått av dina förklaringar.
Shit..tack för att du delade med dig. Rökte han röda prince möjligtvis?
Tillägg: Tror du, personligen, att han är kapabel till något sådant här? Kan han haft hjälp av någon som skulle ställa upp på detta?
håller med! shit! men kommer ni ihåg att jag skrev i ett inlägg långt tillbaka, att VB hade fått ett hotfullt meddelande och att hon hade känt sig rädd och osäker!! vem som fick meddelandet vet jag inte!.
2. Ehhh.... ...ber så mycket om ursäkt att jag förolämpade dej! men du vet man vrider och vänder på allt för att hitta en "bra" teori, även om det kan bli en aning mycke fel! och ja, -som svar på din fråga- om tråden inte har släppt det!! det är bara så, att jag har inte hängt med så bra tydligen!
Inte? 37000+ postade inlägg varav 90% är spån utanför boxen iallafall av dina inlägg. Starta en egen tråd för irrelevanta VB-teorier där ni kan diskutera istället för att spamma tråden med en massa skit.
Jävligt bra exempel på OT. Jag hade W.A.S.P postrar med Blackie Lawless tuggandes rått kött på väggarna hemma när jag var yngre. Gör mig varken till satanist, djävulsdyrkare eller styckmördare.
Skärpning!
Du förstod inte riktigt tror jag. Just när vi spånade om detta hände det inte mycket i tråden. Jag tycker inte alls att det är OT. Vi fiskar efter vad som kan ha utlöst detta. Råkade hon bara vara på fel plats vid fel tillfälle eller var det riktat mot henne?
Detta är OT: Det finns en annan tråd för gnäll vet du. Ta dig dit. Det är inte du som styr vad det ska spånas om.
Förstahandskälla eller bara någon random Bodensare som lyssnat på ert byskvaller igen?
2. hej! varit borta ett tag! nää, det är ungdomar som påstår sig veta!!
Precis vad jag misstänkte. Bara vanligt skitsnack med andra ord som du inte på minsta sätt kan styrka att det skulle ha minsta substans men ändå glatt återger.
/.../ Jag hade W.A.S.P postrar med Blackie Lawless tuggandes rått kött på väggarna hemma när jag var yngre. Gör mig varken till satanist, djävulsdyrkare eller styckmördare.
Nej, absolut inte; det finns många som har betydligt värre och blodigare motiv på sina väggar inkl. dödsmasker.
Vad är det då som skiljer mt från andra affischuppsättare? - Ja, bl a har han blod från en styckad tjej i bagageutrymmet på sin bil; en tjej han tidigare tagit med ut på bilturer. - Ibland har också tjejens kompis fått följa med:
Till att börja med kan konstateras att mt fullkomligt frossat i allt vad våld, blod, styckning, avhuggna huvuden och död heter:
1. Maniskt intresse för airsoft i alla former inkl. att knåpa ihop en stridsväst till sin numera under mysko omständigheter avlidna hund.
2. Umgänge med satanister - som kan vara nog så oskyldigt, men kan dock svårligen tänka mig att man suttit och diskuterat dagsaktuella händelser; mt har uttryckligen sagt att han inte läser dagstidningar. - Det närmaste man kan komma som liknar böcker är Hemvärnets utrustningslista för övning med övernattning samt videon "Killing Them Softly".
3. Fixerad vid vapen, granatkastare, uniformer och symboler; vurmar för det bisarra och groteska.
4. Starka tendenser att vilja utmärka sig och spela Allan. - Skrytsam. - Fotar sig gärna framför spegeln, iklädd full stridsmundering.
5. Det vi sett på facebook är endast en bråkdel av mt:s göranden och låtanden - och mt själv (liksom flera av hans kompisar) har gjort flera rensningsaktioner.
6. Avsaknaden av inlägg från airsoftkompisar kan antas bero på att de känner sig träffade (dock ej av plastkulor).
Kort sagt: Koka ihop en del satanism, en del styckade kaniner, ett likblått ben, en mysko avliden hund, en arbetsfri tillvaro, krigsfilmer, krigsspel, olika krigsscenarion, death metal, höga skrik i skogen, ett oberäkneligt sinnelag, "Slaughter Your World", hybris, skadeskjutna småfåglar och airsoftkompisar, hemmabyggda granatkastare, umgänge med rakbladsskurna tjejer, rasister, satanister och obildade bodensare... fiska upp några hjärnceller, tillsätt lite salt och peppar: Vad får man då för anrättning? - Ja, det kan man fråga sig - men det är inte "älg bolognes".
Nej, absolut inte; det finns många som har betydligt värre och blodigare motiv på sina väggar inkl. dödsmasker.
Vad är det då som skiljer mt från andra affischuppsättare? - Ja, bl a har han blod från en styckad tjej i bagageutrymmet på sin bil; en tjej han tidigare tagit med ut på bilturer. - Ibland har också tjejens kompis fått följa med:
Till att börja med kan konstateras att mt fullkomligt frossat i allt vad våld, blod, styckning, avhuggna huvuden och död heter:
1. Maniskt intresse för airsoft i alla former inkl. att knåpa ihop en stridsväst till sin numera under mysko omständigheter avlidna hund.
2. Umgänge med satanister - som kan vara nog så oskyldigt, men kan dock svårligen tänka mig att man suttit och diskuterat dagsaktuella händelser; mt har uttryckligen sagt att han inte läser dagstidningar. - Det närmaste man kan komma som liknar böcker är Hemvärnets utrustningslista för övning med övernattning samt videon "Killing Them Softly".
3. Fixerad vid vapen, granatkastare, uniformer och symboler; vurmar för det bisarra och groteska.
4. Starka tendenser att vilja utmärka sig och spela Allan. - Skrytsam. - Fotar sig gärna framför spegeln, iklädd full stridsmundering.
5. Det vi sett på facebook är endast en bråkdel av mt:s göranden och låtanden - och mt själv (liksom flera av hans kompisar) har gjort flera rensningsaktioner.
6. Avsaknaden av inlägg från airsoftkompisar kan antas bero på att de känner sig träffade (dock ej av plastkulor).
Kort sagt: Koka ihop en del satanism, en del styckade kaniner, ett likblått ben, en mysko avliden hund, en arbetsfri tillvaro, krigsfilmer, krigsspel, olika krigsscenarion, death metal, höga skrik i skogen, ett oberäkneligt sinnelag, "Slaughter Your World", hybris, skadeskjutna småfåglar och airsoftkompisar, hemmabyggda granatkastare, umgänge med rakbladsskurna tjejer, rasister, satanister och obildade bodensare... fiska upp några hjärnceller, tillsätt lite salt och peppar: Vad får man då för anrättning? - Ja, det kan man fråga sig - men det är inte "älg bolognes".
En mycket bra sammanfattning av vad vi har framför oss. Sedan kan vill kalla KJ satanist eller en person med ett udda intresse för ockultism, det makabra eller vad som helst, spelar egentligen ingen roll, helhetsbilden är vad den är. En person som sammanfattningsvis är en särling på många sätt och vis.
Tycker det ligger en hel del i det ni skriver. Man får ändå komma ihåg att flertalet av de enskilda uppgifterna är rykten som inte har kunnat verifieras säkert. Tycker inte att det utgör något särskilt övertygande indicium för ett mord med någon form av ockulta inslag och/eller föregående planering. För min del kan det fortfarande lika gärna ha varit resultatet av ett okontrollerbart vredesutbrott som i sig inte har något att göra med personens verkliga eller inbillade makabra intressen.
Bra skrivet. Tröttsamt att man fortfarande måste förklara sig så här, men de flesta kan lägga ihop ett och ett.
Bilden av honom börjar klarna (om man utgår från att mycket stämmer). Jag förstår att han falerade psyk-testet för Hemvärnet. Med tanke på hans intresse, som närmast kan liknas vid besatthet, kan man också gissa att det måste ha tagit honom oerhört hårt att bli nekad. Allt sammantaget, med bortgång i familjen etc kanske fick krutdurken att explodera. Och helt allvarligt, min högst personliga åsikt, hur frisk kan man vara om man sitter och glor på sådana rent groteska foton och videor dagarna i ända? Det exemplet som han ska ha tittat mycket på (exet.nu) är ju vidrigt. Tillsammans med Aptrgangr och sådana sidor. Varför tittar man på sånt??! Vilket behov tillfredsställs?