Citat:
Ursprungligen postat av
BlueChesh
just denna hund har en vidrig fascination i att vilja rulla sig i döda saker, typ djurkadaver och annat äckel..
hunden var dessutom lös, och varför jagade den runt runt huset om den såg ett djur?
den har juh ett sjukt mycket bättre luktsinne än oss människor, och om det var en ny lukt från huset, som den alltid gick förbi, plus att det luktar dött, klart som fasiken den blir uppspelt..
men ja, jag vet inte..
men sen att den reagerade både morgon och kväll på samma sätt..
Ja, visst den kan ha reagerat på hennes kvarlevor. Brukar den vanligtvis vara lös om jag får fråga?
Men hennes kvarlevor kan fortfarande ha legat där sedan den 4-5 maj. Allt i polisens arbete tyder ju på det också- de letar inte efter någon ytterligare brotts/styckningsplats. Både lägenhet och sommarstuga är väl fortfarande avspärrade? Sist jag läste iaf.
Har han varit och flyttat på kvarlevor till höger och vänster så är jag säker på att det hade varit större pådrag ute i skogarna just nu eller tidigare när det begav sig. Och om brottsplatsen inte är lägenheten så borde väl fler fastigheter genomsökts vid det här laget?