2013-05-02, 21:44
Medlem
Ålder: 20-25
Kön: Man
Tidigare erfarenheter: Koffein, nikotin, alkohol, cannabis, lustgas, poppers, oxazepam, diazepam, lorazepam, klonazepam, alprazolam, zopiklon, zolpidem, etizolam, dexofen,
kodein, tramadol, morfin, oxykodon, MPA, MDPPP, 4-FMA, 4--ho-met, MXE, AM-2201, MAM-2201, UR-144, 5f-UR-144, STS-135, AKB-48, AKB.48f, JWH-081/018/019/122 + en massa fler syntetiska cannabinoider

DAG 1 - TISDAG

Det hela började med att ett par vänner till mig skulle agera brevmålvakt åt mig, de är för övrigt sambos och kommer i fortsättningen bli omnämda som Han och Hon.
Breven i fråga innehöll 3st lappar Special, 1 gram 4-FMA och 10 gram gräs. Jag anlände i byn med buss kring 08.00 då jag innan fått berättat för mig av Han och Hon att posten dyker upp vid halv tio-tiden där de bor och i egenskap av ledig man denna dag tänkte jag att jag far dit tidigast möjligt så jag så snabbast möjligt kunde lägga labbarna på de högt efterlängade kuverten. Jag hade under dagen innan blivit informerad om att de skulle bort på morgonen och komma tillbaka kring lunch, men att en nyckel skulle finnas i brevlådan och det bara var för mig att känna mig som hemma. Kom fram efter en kort promenadoch installerade mig snabbt och gjorde i ordning lite kaffe och satte mig därefter vid köksfönstret med direkt tillsyn mot brevlådan. Pluggade i MP3-spelaren i ett par högtalare som stod i fönstret och knäppte igång Eyehategod-plattan Take as Needed for Pain och väntade.

Klockan slår 09.45 när jag ser det gulfula postleveransfordonet stanna upp vid brevlådorna som jag kedjerökandes åstundat i dryga timmen. "Äntligen! Dags för lite devilholk och fusktjack!", tänkte jag när jag körde ned fossingarna i skorna och begav mig ut. Raskt och målmedvetet vandrade jag fram till lådan medan jag smånervöst kontemplerade vilken katastrof jag skulle stå inför utifall lådan var tom på godis, när jag väntat och gått utan något hela långa helgen. Turligt nog fanns däri vad som skulle och jag släppte snabbt tankarna att "gubbafaan till brevbärare måhända har stulit mina paket för egen njutning." Tråkigt nog dök inte lapparna upp men det gjorde inte så mycket, såg inga bekymmer i att vänta en dag extra. I vilket fall rusade jag in och satte mig bekvämt där arslet varit planterat två minuter innan och kom snabbt på att en spegel eller dylikt skulle komma att behövas, för pulvret, varvid jag lufsade runt i lägenheten i jakt på optimalt underlag. Fann en inglasad bild föreställandes Jean Reno som Léon: The Professional som fick duga fint då jag insåg att nerskruvning av badrumsspegeln vore lite väl i överkant.

Tillbaka i köket packade jag upp sakerna och gräset såg bedårande vackert ut och luktade ljuvligt. I brist av våg delade jag upp grammet i två högar och gjorde fem stycken mindre högar av ena 0,5an. Tänkte först köra i mig 100 mg men hejdade mig efter kort eftertänke och kom fram till att starta lugnt i och med jag vid tillfället ej ännu var bekant med substansen och hällde här upp andra koppen kaffe som spetsades med 50 mg som jag drack medan jag tände en ny cigarett. Efter giftpinnen packades mitt medhavda hemmabygge till pipa med det gröna som jag med orden sug in hippie! ekandes i skallen drog ett rejält bloss av med en brutal hostattack som följd. Tände igen och drog det sista i pipan och lutade mig tillbaka och knäppte igång Electric Wizard med låten Electric Wizard stirrandes in i väggen med det ökända dumflinet som lätt uppstår i stenat tillstånd. Den efter cannabisintag välbekanta värmen som uppstår i bröstet spred sig i sedvanlig ordning ut i fingrar och tår och jag gjorde inte mycket mer än att mysa vid köksbordet spisandes Electric Wizard i en kvart eller så och kände nu av de första vågorna av 4-FMA:t och utbrast "Åt helvete med skiten!" för mig själv och körde ner de resterande 50 milligrammen från den tidigare delade 100-högen i kaffet.

Började punda med pulvret och hackade metodiskt och med full koncentration upp
högarna i jakten på den ultimata linan, jag hade dock ingen avsikt att dra skiten i näsan då jag läst att det inte är så särdeles snällt mot snorhålen. Uttråkad och stenad med tilltagande speedpåverkan kändes det emellertid som en ypperlig aktivitet att ägna sig åt, i väntan på att Han och Hon skulle komma tillbaka, vilket visade sig vara ganska snart. Rökte en pipa till när de kom in genom dörren med beskedet att Han fått Xanor utskrivet dagen till ära; Ett av deras ärenden och anledning till att jag varit själv fram till här var nämligen pga att Han varit på Psyk för läkarträff. De anslöt sig snabbt till mig kring köksbordet och jag erbjöd direkt lite 4-FMA. Han tackade nej för stunden men välkommnade en pipa gräs medan Hon bombade 150 mg och jag gnuggade tandköttet med ytterligare 50 mg, dvs att jag här är uppe i samma intagna mängd som Hon. Vi förflyttade hos till vardagsrummet där vi satt och snackade skit och lyssnade på GG Allin, Black Flag och diverse annan punk en timme ungefär alltmedan undertecknads munläder blev ohyggligt välsmort och jag satt och formulerade massa konstiga och helt substansbefriade teorier kring Kaosgnosticism och Sumerisk mytologi, Jesus koppling till Charles Manson, osv. Han hade under tiden beslutat att dosa ikapp, antagligen för att han ej stod ut med att sitta ostimulerad och lyssna på mitt milt verklighetsfrånvända pladder. Vi packade pipa på pipa och skrev lyrik till mitt Black/Doom-metalprojekt, ritade logotyper och diskuterade teistisk satanism och Varg Vikernes samhällsgärningar i och med kyrkbränningarna under tidiga 90-talet.

Här var jag tvungen att ta adjö av mina kompanjoner för stunden då jag såväl hade psyktid denna dagen, så jag satte mig på bussen och for iväg. För er som läser hände tråkigt nog inga dumheter som man skulle kunna tänka sig vore fallet, med en speedad och hiskeligt bäng snubbe. Mötet gick väl och jag har aldrig i mitt liv öppnat mig och pratat så mycket med sådan entusiasm under ett psykmöte förut. Skitsamma. Planen var hur som helst att när jag tagit bussen tillbaka till inavelsbyn numero 1 skulle jag och Han skulle mötas i replokalen och snickra ihop något kraftigt droginducerat stycke av allra dimmigaste sort. Fem minuter innan jag var framme fick jag ett sms av Hon där denne talade om att Han blivit lite överstimulerad och hade början till huvudvärk (detta då jag lämnat kvar pulvret och givit dem fria hander att bruka) och orkade således icke lira någon musik denna dag. Så jag begav mig dit ändå en stund och jammade litet med sådan tyngd och infernaliskt hög volym att jag kunde om den fanns på riktigt, både överrösta signalen från Den Svarta Monoliten på Mars i 2001: A Space Odessey och krossa den i tusen bitar. Efter detta drog jag tillbaka till mina vänner där jag omedelbart gjorde i ordning en fet jävla holk och beslutade trots vetskapen om hur hemskt det tydligen är att dra 4-FMA i snoken, vilket Han även påtalade med orden att det är som en knytnäve mot näsan, då Han har tidigare erfarenhet av detta pulver. Äh, man måste la spela i samma liga som Scott Wino Weinrich och Lemmy om man ens ska deltaga till att börja med, konstaterade jag malligt och skyfflade upp omkring 150 mg på udden av en stor kniv och drog upp i ena borren och kände mig jävligt bad ass. Men Satans rektum så det sved! Satt sedan ytterligare en timme mer eller mindre och rökte på med Han då Hon slocknat, tackade sedan för mig och begav mig till min farbror som jag lovat komma och lira lite Super Nintendo med. Snackade skräckfilm och spelade Mario Kart med killen i någon timme innan jag gick ut för en gonattpipa och lånade sedan soffan för natten.

Fortsättning följer...
Citera
2013-05-02, 21:47
Medlem
Satanic Rites of Drugula - 4-FMA, Cannbis, Special, Xanor DEL 2

DAG 2 - ONSDAG

Alarmet från mobilen började tjuta 07.30 då det var dags att kliva upp och sedan ta bussen till Folkhögskolan jag läser på som gick timmen senare. Min farbror sov fortfarande som en stock så jag fixade lite kaffe och körde ner de sista ca 100 milligrammen av 4-FMA:t i kaffet som jag avnjöt innan promenaden till bussen. Inget läsvärt hände under tiden jag var iväg, jag var bara jävligt mycket mer produktiv och social än jag är i vanliga fall...
Vid lunchtid fick jag dock sms av Hon att lapparna dykt upp. Yippie! Det var alltså tre år sedan jag sist tagit något psykedeliskt och förväntningarna var därför på topp!
När jag äntligen kom tillbaka begav jag mig direkt hem till Han och Hon där vi rökte gräs och pratade om trippen medan jag gjorde i ordning en spellista med passande trippmusik som Electric Wizard, the Doors, Tool, Sunn O))) m.fl. Han kom fram till att han varken orkade eller vågade sig på en lapp nu, då han sneat extremt under samtliga av Hans senaste resor. Aja, då har jag och Hon en sitter åtminstone. Vi stoppade en varsin lapp i käften omkring 17-18-tiden men i slutändan blev det bara jag som trippade, då Hon glömt bort att inte ta sina mediciner som blockerade mestadels av effekten för henne. Jag hade lappen i munnen en trekvart ungefär för att verkligen vara säker på att få komma iväg, något besk och kemisk smak men absolut inte outhärdlig och jag har tagit droger som smakade betydligt värre. Rökte holk på holk medan jag inväntade resan vars första tecken på vad som komma skulle uppenbarade sig 20-30 minuter efter lappen var svald. Rummet tycktes vara fyllt av ånga och färger blev något skarpare, en kort stund senare började Hans och Hennes ansikten att förvrängas och när Han talade till mig kunde jag inte kolla på honom mer än i 10 sekunders intervaller. Detta då det var en djupt konstig och surrealistisk upplevelse att tala med honom samtidigt som ett tredje öga uppenbarades i Hans panna samtidigt som hans otäcka huggtänder blottades mer och mer och blev allt längre alltmedan huvudet antog Greyalien-form. Fascinerande och bisarrt.

Jag satt och valde musik, rökte gräs och cigaretter om vartannat medan Han rökte ganja såväl och poppade alprazolam, lyssnandes på en trippad Stockton.T föra monologer om hur dörren till vårt universum som sammankopplar oss alla ligger i vårt sinne vars nyckel är drömmar när vi sover, ungefär.
Här föreslog Han i alla fall att vi skulle plocka fram hans fingerfärg vilket vi gjorde. Vi beslöt att hålla till i köket då Hon slocknat, så hon slapp bli störd. Vi tejpade upp målarpapper på skåp och fönster och satte igång med bestyret. Strax efter vi börjat smet Han tillbaka ut till vardagsrummet och kom inte tillbaka, så när kände att en pipa skulle sitta fint begav jag mig efter där jag fann honom liggandes och bolmade för fullt, han skulle snart komma ut till köket igen informerade han mig. Så jag tog min pipa och påsen med rökat och gick tillbaka till min målarverkstad och fortsatte kladda på pappret, hela tiden med Salvador Dali's verk i bakhuvudet. Satte igång Neurosis' eminenta platta Souls at Zero och kort därefter kom Han tillbaka och undrade vad i helvete jag lyssnade på, det lät ju skitgrymt! Förklarade vilket band och sa åt honom att skämmas en stund då jag vid flertalet tillfällen nämnt och rekommenderat dessa mästare som han varje gång nonchalant viftat bort som ett mer pretentiöst alternativ till Eyehategod; Oj, så oerhört fel ute man kan vara. Hur som haver fortsatte vi båda med våra målningar och Han plockade fram en rakkniv som han skar sig i handen med och började smeta runt blodet på sin skapelse; Allt för konsten! Jag frågade om jag kunde få lite av hans blod att förgylla mitt verk med det vilket inte var något problem alls.

Klockan var runt 23.00-00-00 och allt det visuella var borta medan tankarna fortfarande var något trippiga så jag beslutade att 2 mg Xanor som jag hade fått ett gäng av, med kontinuerligt cannabisrökande till jag slocknade på deras soffa framåt 04.00. Nedan följer några utvalda bitar ur anteckningarna jag förde som kändes löjligt intelligenta och paradigmskiftande vid nedskrivandet

DAG 3 - TORSDAG

Larmet ringde återigen vid 07.30 och jag kan inte ens börja beskriva hur mosad jag kände mig i knoppen. Svalde 3 mg Xanor och gick och duschade. Hon och Han sov fortfarande och jag hade lite tid över innan bussens avfärd så jag satte mig i lugn och ro och rökte en John Silver och därefter en pipa grönt innan jag gick iväg. När jag slutat för dagen bytte jag till mig 2 mg Xanor till av Han mot lite röka som svaldes med två feta groggar som han bjöd på medan vi rökte mer gräs en stund innan jag drog hem somnade omedelbart.

När jag vaknade upp på Fredagen hade jag ingen livslust alls nästan, helt förstörd både fysiskt & psykiskt och hade dessutom blivit äckligt förkyld.

Det var väl det jag ville berätta. Inser att det förmodligen inte är jättevärd läsning då det ändå är hyfsat innehållsfattigt på roliga upptåg och galenskap men jag förökte bädda in det i ett inte alltför dåligt språkbruk åtminstone. Sedan skrev jag den mest för mig själv, då jag kände jag behövde få ur mig det på något vis, och skulle någon uppskatta det är det bara kul.
Citera
2013-05-02, 21:55
Medlem
Och innan någon kommer och påpekar det, så är jag väl medveten om att jag tänkte jävla snett när jag inte tänkte på att posta del två i samma tråd när skiten blev uppdelad pga av längd. För helvete!

Har kontaktat mod iaf.
Citera
2013-05-02, 23:24
Medlem
TheGolemFighters avatar
Riktigt bra skriven! 5/5 de är så en tripp-rapport ska se ut även om du kunde beskrivet lite mer om hur trippen var då även jag är sugen på att köpa in några lappar special

Men absolut väldigt välskriven och behaglig att läsa!
Citera
2013-05-02, 23:59
Medlem
Tack ska du ha! Det uppskattas!

Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Nedan följer några utvalda bitar ur anteckningarna jag förde som kändes löjligt intelligenta och paradigmskiftande vid nedskrivandet

Helvete, jag glömde ju skriva in det...

Citat:
Efter kopiösa mängder ganja ser jag saker som ej egentligen existerar.

Citat:
Tillbaka på jorden tänkte jag, först förhastat, till jag insåg att min tid i det yttre just tagit form

Citat:
Vad händer om den jag ser i spegelbilden manifesteras i denna verklighet?
--Här satt jag och tittade ut på månen och såg samtidigt min reflektion i fönsterglaset och tyckte jag såg jävligt obehaglig ut när det var mörkt i rummet och så, grummligt och stora svarta hål där ögonen är medan ett stort elakt mörkt flin log tillbaka mot mig.
Citera
2013-05-04, 10:47
Medlem
Sjalvastefans avatar
En av dom bästa tripprapprterna jag har läst! Låter riktigt najs, blanda en massa skit för att sedan lyssna på skön musik och fingermåla.
Tack för en grym rapport!
Citera
2013-05-05, 20:59
Medlem
BigFatCones avatar
Del 1 och del 2 sammanfogade.

Mvh,
Moderator
Citera
2013-05-10, 11:20
Medlem
Tack för orden, Sjalvastefan, och tack för sammanslagningen BFC!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in