2013-05-03, 15:49
Medlem
Killerolavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltCat
Jo, att OLW bjuder på smulor är tyvärr sant även för mig. Om till och med Ica's egna chips håller varför gör inte OLW's det?

Kul att du nämner det, när jag köper chips är det 90% av gångerna Ica's grillchips, lätt godast och betydligt större chips än OLW/Estrella. Hittar seriöst chips som är typ 5x10cm stora ibland.
Citera
2013-05-03, 17:56
Medlem
pellegretas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MLi1985
Nu ikväll rann bägaren över,slutköpt av Olw´s chips
nästintill varenda gång jag inhandlat en påse Olw så har innehållet varit smulor,med största biten runt 1*1.5cm och kanske någon enstaka något större

Börjar fundera på om det kanske är lagerarbetarna som lirar fotboll med påsarna,konstigt nog handlar jag på olika ställen och alltid samma för Olws chips
Vad säger ni andra chipsproffs
har ni samma erfarenheter eller är det bara jag som har otur?

det är bara för att nån sitter på varenda påse..
http://legacy.barstoolsports.com/_images/articles/2008/09/25/fat_ass.jpg
Citera
2013-05-04, 14:59
Medlem
Jodo21s avatar
Det är just av den anledningen man köper ICAs egna chips. Sen att dom dessutom är godare gör inte saken sämre.
Citera
2026-02-13, 19:50
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MLi1985
Nu ikväll rann bägaren över,slutköpt av Olw´s chips
nästintill varenda gång jag inhandlat en påse Olw så har innehållet varit smulor,med största biten runt 1*1.5cm och kanske någon enstaka något större

Börjar fundera på om det kanske är lagerarbetarna som lirar fotboll med påsarna,konstigt nog handlar jag på olika ställen och alltid samma för Olws chips
Vad säger ni andra chipsproffs
har ni samma erfarenheter eller är det bara jag som har otur?
OLW, två olika sorter inköptes inför hockey OS. Över halva innehållet sönder smulat.
Att OLW finns kvar alls är en gåta. Idag finns många fabrikat i hyllorna.

Har inte köpt OLW på evigheter. Det kommer dröja en evighet till nästa inköps misstag.
Pajas tillverkare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in