2013-05-07, 15:57
Medlem
Finns det nån slags matchmaking för instanser överhuvud taget? får 5 dps nästan jämt, sitter och väntar i 10 minuter, sen får man en helt jävla rutten setup.
Citera
2013-05-07, 16:05
Medlem
Wopzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wessla
Finns det nån slags matchmaking för instanser överhuvud taget? får 5 dps nästan jämt, sitter och väntar i 10 minuter, sen får man en helt jävla rutten setup.

Gör som mig, skriv i chatten /zone lfm ''insert dungeon'' , wisper me your class and level.
Sen är det upp till dig av vad gruppen ska bestå av, tacka nej till de klasser du inte vill ha.
Citera
2013-05-07, 16:13
Medlem
Intrumpadors avatar
Foundry är sjukt. Gick från 26 > 39 på cirka en timme eller något. Drog även ihop 3g i pengar samt en hel del gröna items samtidigt.
Citera
2013-05-07, 16:21
Medlem
krillebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intrumpador
Foundry är sjukt. Gick från 26 > 39 på cirka en timme eller något. Drog även ihop 3g i pengar samt en hel del gröna items samtidigt.

Hur?
Citera
2013-05-07, 16:21
Bannlyst
År servrarna nere just nu? Stod 6-7AM vet inte vilken tidszon de menar.
Citat:
Ursprungligen postat av krilleboi
Hur?
Du kör foundrys med 50 Ogres på. Jag gjorde en foundry som heter Flashback som är bra för Cleric/Wizard
Citera
2013-05-07, 16:33
Medlem
slashing_swords avatar
En liten fråga, kan man gå miste om quests om man levlar upp för snabbt genom foundry? T.ex. att quests för lvl 20 eller något helt enkelt skippas om man är på 30 osv?
Citera
2013-05-07, 16:58
Medlem
Sereenas avatar
Dom håller på och tweakar om foundry XP nu för att förhindra fortsatt exploiting-
Citera
2013-05-07, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Dom håller på och tweakar om foundry XP nu för att förhindra fortsatt exploiting-
Tur att man hann bli 60!
Citera
2013-05-07, 17:12
Medlem
Tjolahopp!

Dags att bli nörd igen efter en stund uppehåll! Men vette fan om jag gjort rätt, kommer nämligen inte in. Är det aktiveringstid på kontot eller är det underhållet som dragit ut på tiden? Eller kanske något annat spännande?

Sen kan jag ju passa på och fråga efter initiala tips om det finns några sådana viktiga?
Citera
2013-05-07, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crapi
Tjolahopp!

Dags att bli nörd igen efter en stund uppehåll! Men vette fan om jag gjort rätt, kommer nämligen inte in. Är det aktiveringstid på kontot eller är det underhållet som dragit ut på tiden? Eller kanske något annat spännande?

Sen kan jag ju passa på och fråga efter initiala tips om det finns några sådana viktiga?
Servrarna ska vara igång igen!
Citera
2013-05-07, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slashing_sword
Om du öppnar upp din journal "J" ser du där om du råkat bocka av questen så att den inte ska dyka upp längre? (Brukar vara ett X istället då, för ett V eller tom box till höger om questen).
Även kollat där.

http://i.imgur.com/nIUWtIP.jpg

Kolla bilden. Du ser att questen finns där, men ingen markering på kartan, ingenting.
Citera
2013-05-07, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skumjaevel
Även kollat där.

http://i.imgur.com/nIUWtIP.jpg

Kolla bilden. Du ser att questen finns där, men ingen markering på kartan, ingenting.
Du har ju bara quests du måste köa för, tryck på k och köa för pvp, dungeon och foundery
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in