Citat:
Ursprungligen postat av Grovedark
Är jag den enda här som är jävligt trött på alla inlägg med oneliners som talar om hur mycket t.ex. hatar eller äcklas av invandrare/muslimer och andra korkade påstående för att sen avsluta inlägget med SD 2014!!
Dessa extremt dryga inlägg bidrar ALDRIG till diskussioner och man ser de ploppa upp lite överallt på flashback, även på ställen där de inte hör hemma. Det känns som ett jävla spam och har förändrat den nivån debatten sker på till det sämre.
Nej, du är verkligen inte ensam.
Tyvärr måste ett stort antal lågutbildade bokstavsbarn få utlopp för sin frustation och uppgivenhet
när den knutna näven i fickan krampat ihop.
För egen del anser jag att det sjukligt maniska mantrat är lägre än "tar hon den i tvåan?".
Vi har hört SD 2006 och SD 2010 och nu SD 2014 och vi lär säkert få höra SD 2018.
Sorgligt nog går det inte att bannlysa mantrat med hänsyn till FB´s regelverk och en del skulle nog tycka att det vore elakt att censurera dessa stackars människors förtvivlade rop på hjälp.
Gör som jag istället....skratta hånfullt åt skiten och sen stämplar du helt enkelt skribenterna som idioter.