2005-05-28, 16:57
Medlem
Nemesis1s avatar
Den största effekten man får av att dricka under ett tjackrus är att man inte bara har en avtändning att se fram emot, utan också en baksmälla... Kul va??

Annars så kan ju alkoholen märkas lite då man börjar komma ner från tjacket eller har druckit satans mycket... Men som sagt, amfetaminet tar oftast över alkoholruset...
Citera
2005-05-28, 17:12
Bannlyst
jag gillar att dricka under tjackrus, för det första vill man gärna ha massa små saker att göra när man är tjackad (röka cigg, pyssla med sina öl..) dessutom gör alkoholen tjackruset lite "rundare" och mjukare i kanterna på nåt vis.
Citera
2005-05-28, 18:18
Bannlyst
jag har inte speciellt stor erfarenhet av tjack o alkohol.

Men den gången jag var aaaaaaaaapfull, dygnrak, kunde inte hålla huvudet uppe för då mådde jag illa, den dagen drog jag en lina tjack och blev så Onykter att jag inte kunde förstå att jag var full som ett svin 15 minuter tidigare... då försvann fyllan toooooootalt
Citera
2005-05-28, 18:27
Medlem
supahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radikal08
jag har inte speciellt stor erfarenhet av tjack o alkohol.

Men den gången jag var aaaaaaaaapfull, dygnrak, kunde inte hålla huvudet uppe för då mådde jag illa, den dagen drog jag en lina tjack och blev så Onykter att jag inte kunde förstå att jag var full som ett svin 15 minuter tidigare... då försvann fyllan toooooootalt

du var apfull, sen drog du en lina och blev onykter ?
Citera
2005-05-28, 19:30
Bannlyst
jag mena nykter... hahaha jag drog en lina och blev nykter
Citera
2005-05-28, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av radikal08
jag mena nykter... hahaha jag drog en lina och blev nykter

Jag drog en lina och blev nykter!

Kan inte nån påtänd broder eller syster smyga in på ett AA-möte och stolt utbrista det?
Citera
2005-05-28, 22:33
Medlem
Kwik-E-Marts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Papaver
Jag drog en lina och blev nykter!

Kan inte nån påtänd broder eller syster smyga in på ett AA-möte och stolt utbrista det?

Har också varit riktigt full, och sen blivit spiknykter så fort de vita for upp i näsan min. Så kan man forsätta dricka och festa, då man egentligen skulle tat sej hem och däckat.
Citera
2005-05-28, 22:41
Bannlyst
Jag tycker att dumheten från alkoholen följer med men inte dåsigheten. Därav kan man dricka mkt mer och bli ännu dummare än annars då man redan hade deckat. Tjo.
Citera
2005-05-28, 23:14
Medlem
carlinos avatar
Av min erfarenhet så säger jag som så att tjack är bäst som det är men tillsammans med alkohol så är det lättare att hantera.
Alltså, ska du ut på krogen och vill tjacka, så drick lite. Det "rundar av" det hela som Tim säger och inte minst så ser du mer normal ut när du håller i ett glas(oavsett om du leker med glaset hit och dit, det gör jag med när jag bara druckit).
Men... är man ute efter amfetaminets finare effekter förutom att bara bli pigg och social så bör man lämna alkoholen ur bilden. Men då kommer de andra delarna in som rastlösthet och svettningar...
Bara att välja.
Citera
2005-05-29, 06:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av carlino
Av min erfarenhet så säger jag som så att tjack är bäst som det är men tillsammans med alkohol så är det lättare att hantera.
Alltså, ska du ut på krogen och vill tjacka, så drick lite. Det "rundar av" det hela som Tim säger och inte minst så ser du mer normal ut när du håller i ett glas(oavsett om du leker med glaset hit och dit, det gör jag med när jag bara druckit).
Men... är man ute efter amfetaminets finare effekter förutom att bara bli pigg och social så bör man lämna alkoholen ur bilden. Men då kommer de andra delarna in som rastlösthet och svettningar...
Bara att välja.

WORD!!
Citera
2005-05-29, 15:52
Medlem
..Tequila..s avatar
det e bra o blanda när man ska på krogen... om man bara har tagit tjack blir man lätt lite stirrig. men det är inte så bra om man dricker mycket först o sen tar o känner sig nykter o dricker mer... du kommer må jävligt dåligt dagen efter.
Citera
2005-05-31, 06:41
Medlem
slår ut?

Känns visserligen som att det slår ut alkoholens effekt till viss del men glöm inte att alkoholen finns fortfarande kvar i lika stor mängd i kroppen o förbränns inte snabbare pga amfetamin så man ska knappast hälla i sig men visst lite bärs e sjysst tillsammans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in