Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Korset på första bilden är ju felvänt, men det är väl skitsamma, varför hissa nazistflaggan, hitler var en klåpare som inte kunde någonting om strategisk krigsföring, han var en looser som klantade bort de landområden han förskansade sig i början av kriget.
Fattar inte varför man ska hylla hans jävla födelsedag.
Kan det ens bli hets mot folkgrupp när korset är åt fel håll, räcker det med att det påminner om nazistflaggorna från 30-40 talet? I sverige är det väl inte omöjligt, snart räcker det med kombinationen svart, vit ,röd i någon form så är det HMF.
Så har flaggan alltid sett ut. Designad av Adde himself. Stulen från Tibet faktiskt..av Thulesällskapet...själva symbolen.
Juridiskt sett är det inget brott överhuvudtaget sen flagglagen avskaffades i den stora reformen 1973*
Jag vet inte vilka speciallagar diktaturen Sverige har. Jag kan tänka mig att regimen tycker det är HMF som är en icke-lag. (då vill jag påpeka att ALLA flaggor är HMF tex Israels flagga....)
*=edit=Flagglagen är inte borttagen, den finns kvar och kan studeras i Svensk Författningssamling (SFS 1982:269). Däremot finns inget straffvärde angett och vid överträdelse beivras normalt heller inte brott mot denna lag.