7 Lincoln - Swansea 2
8 Portsmouth - Blackburn x
9 Queens Park R - Preston x
10 Wrexham - Southampton 2
11 Luton - Bradford x
12 Oxford - Cambridge x
13 Sheffield W - Stockport 1
Prova lägg ihop 13 matcher på ett annat spelbolag och se vad utdelningen blir. Inte får du en sketen utdelning iaf. Inte ens om man är ensam vinnare på 13 rätt får man bra utdelning. Svenska Spel blåser er. Topptipset är lika illa. Hur ofta får man in en femling? Inte ofta så vad är det som gör att ni tror att ni kan få in 8-13 matcher? Även om ni vinner är ni förlorare för utdelningen är ett skämt.
Fattar inte varför en sån här tråd kan vara så populär så ni sitter och skriver stup i kvarten om era meningslösa tips och aldrig inser att ni inte vinner
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligakompisen
Varför vill Svenska Spel att man ska tippa så många som 13 matcher? Jo för att risken att ha fel på minst en är skyhög. Även om du prickar in någon skräll har du fel på minst en match. Varför skulle just Luton - Bradford sluta med hemmaseger? Ser ut som ett i vanlig ordning korkat tips där det blir 5-6 fel.
Ditt resonemang bygger på okunskap. Jag har hämtat hem 13 rätt fler gånger än jag kan räkna.
Man tar alltid höjd för skrällar. Man bygger en bra spread med statistik och sfärpackning (felkorrigerande koder av olika slag). Det är inte så svårt som man kan tro.
Och det finns tips med 14 matcher.
Med 12 matcher blir det för enkelt.
Det finns även 11 matcher, och förstås topptipset med 8.
Första gången jag spelade Topptipset vann jag 8 rätt.
Fattar inte varför en sån här tråd kan vara så populär så ni sitter och skriver stup i kvarten om era meningslösa tips och aldrig inser att ni inte vinner
Detta är en tävling med enkelrader, spel utan pengar. Om äran. Kostar inte något.
Prova lägg ihop 13 matcher på ett annat spelbolag och se vad utdelningen blir. Inte får du en sketen utdelning iaf. Inte ens om man är ensam vinnare på 13 rätt får man bra utdelning. Svenska Spel blåser er. Topptipset är lika illa. Hur ofta får man in en femling? Inte ofta så vad är det som gör att ni tror att ni kan få in 8-13 matcher? Även om ni vinner är ni förlorare för utdelningen är ett skämt.
Grunden är att man har ett fotbollsintresse.
Visst,det är mer pengar inom trav,där jag har noll intresse
Månadsbonus (1 poäng tilldelas efter sista spelomgången varje månad)
Lägst streckat i September har Gojira och Henke81 med tvåan i matchen Nottingham-Coventry (10%)