Citat:
Ursprungligen postat av
latast85
Letar efter ett enkelt svar, om det finns.. Har lite oönskad hårväxt som jag helst vill få bort permanent, om det går? Jag verkar inte kunna hitta nått definitivt svar om detta är möjligt, ens med laser? Läste att det tydligen kommer tillbaka efter en viss tid med nya hårsäckar?
Har alla fall lite hår på mina överarmar som jag vill få bort eftersom de har blivit mörkt genom åren.. Har väl suttit å dragit i det någon gång ibland. Har dessutom lite hårväxt nedanför skulderbladen som jag vill få bort.
vissa säger att laser funkar, vissar säger att det inte alls funkar, jag tror seriöst inte att det finns något 100% som gör att det försvinner, sen beror det mycke på din kropp skulle jag tro, är själv ute efter lägga mycke pengar på att få bort skiten. Har inga problem att lägga 20 000, men då vill jag veta att skiten är borta för evigt oxå...
så jag skulle nog vänta några år till om jag vore du, om du orkar. finns en maskin på elgigaten som kostar 5000 där folk säger via recensioner att den har förändrat deras liv och att hårutväxten bara blir mindre och mindre och ljusare hår. heter philips ipl, och du har 60dagar att få tillbaka dina pengar iaf du är missnöjd.