2013-04-14, 11:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Ingen kan väl på fullt allvar tro på detta? Det är ju så oseriöst så att det är skrattretande.

Tycker du detta är konstigare än annat som du själv påstår, som att Terry kan prata med döda människor etc? Jag förstår inte skillnaden.
2013-04-14, 11:15
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Tycker du detta är konstigare än annat som du själv påstår, som att Terry kan prata med döda människor etc? Jag förstår inte skillnaden.
Ni talar mycket om vikten av att inte fuska, lägga fram bevis osv. Vad är då detta ett exempel på?
2013-04-14, 11:35
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ni talar mycket om vikten av att inte fuska, lägga fram bevis osv. Vad är då detta ett exempel på?

Jag förstår inte vad du menar om jag ska vara ärlig. Vad är skillnaden på att tro sig se andar i tv mot att tro att Terry kan prata med andar? Jag tycker båda är precis lika fnoskiga men jag förstår inte varför du stör dig på tv'n men inte på Terry.
2013-04-14, 17:58
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:

Men TS erkände ju sedan att han hade fel! Då är det väl inget att fortsätta orda om.

Men du verkar ju tycka att TS påstående var skrattretande samtidigt som du försvarar att Terry kan prata med döda? Hur kan det bli så?
2013-04-14, 21:34
Moderator
Humbugs avatar
Problemet löst. Sätter på låset.
/mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem