2013-04-11, 17:15
Medlem
GurkanWTFs avatar
Hitta en liten sketch med jimmie åkesson vet dock inte om detta är uppe ganska gammalt klipp men jag garva ganska rejält!

http://www.youtube.com/watch?v=BVcrJrb4kIg&list=UUyqUttVxY5g1D5n1xQsUNng& index=2
Citera
2013-04-11, 17:20
Medlem
Ismokings avatar
Visar bara hur idiotiskt alla miljömuppar tänker
Citera
2013-04-11, 17:27
Medlem
GurkanWTFs avatar
ja hahah sjukt roligt garva läppen av mig
Senast redigerad av GurkanWTF 2013-04-11 kl. 17:29. Anledning: fel tråd
Citera
2013-04-11, 17:40
Medlem
Eyedols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ismoking
Visar bara hur idiotiskt alla miljömuppar tänker

En uttalar sig = alla tänker så... men iaf, är det bara jag som stör mig på hur vissa politiker snackar men man fattar inte vad dem menar? I klippet svamlade hon på i olika tonfall, rör på sig och håller på... ska det vara så svårt att säga något rakt ut?
Citera
2013-04-11, 17:53
Medlem
GurkanWTFs avatar
man ser många höga politiker som igentligen är emot invandringen fast inte vågar säga ifrån..
Citera
2013-04-11, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eyedol
En uttalar sig = alla tänker så... men iaf, är det bara jag som stör mig på hur vissa politiker snackar men man fattar inte vad dem menar? I klippet svamlade hon på i olika tonfall, rör på sig och håller på... ska det vara så svårt att säga något rakt ut?
Hon är ju riksdagsledamot och dessutom språkrör för Miljöpartiet. Av det kanske man kan dra slutsatsen att om hon valts till den positionen av Miljöpartiets medlemmar så bör de ha ett ganska snarlikt tankesätt. Hon ska ju ändå förmedla partiets åsikter som ett "ansikte utåt".
Citera
2013-04-22, 23:49
Bannlyst
Fick detta skickat til mig. Döm själva om ni tyckte att det var bra eller inte.
https://www.youtube.com/watch?v=-yFGwpwa8O4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in