Citat:
Ursprungligen postat av slemmigsnigel
Damn! That's hot. Amandla är ju sjukt het har jag för mig. Vore kul å veta vart ex. porrisar tar vägen i livet!
Har ställt mig samma fråga många gånger.
Jennifer Andersson i Ridkskolan bor tydligen i Båstad och jobbar inom vården om man söker här på forumet. Ingela från Svenska nybörjare bor i Stockholm och jobbar i butik om man läser tidigare trådar.
Hon som spelad mot Amadla i Dalkullan finns på diverse forum och läser komvux för att förhoppningsvis bli psykolog. Ja menar hon den lilla rödhåriga från Lidköping.
Nora Nord läser beteendevetenskap i Linköping.
Linda Thoren pajja rövahålet och jobbar inom hemtjänsten i Örnsköldsvik.
Även Vanessa jobbar inom vården.
Linda Lust jobbar tydligen på SKF som process.. någonting.
Samson Biceps jobbar som flyttgubbe i Malmö och är aktiv inom bodybuilding.
Hanna Eklund har även hon synts i Malmö gåendes med barnvagn.
Alexandra Hjort säljer sina kissdoftande trosor i herrtidningar om man läser tidigare inlägg.
Nicole Berg påstår folk har gift sig med någon tidningsredaktör. Kortet som länkades i annan tråd var dock inte särskilt likt. Jag dissar den teorin.
Jenny med orkiden ovanför fittan åker in och ut på Hinserberg. Kleptoman och sprutnarkoman.
Göran Vänster går bla på Soc och syns flitigt i GBG om man läser tidigare trådar.
Neger Berra bor i midsommarkransen och jobbar eventuellt som byggnadsarbetare. Enligt källor brukar han påstå att han skäms över sin "tvillingbror" som gjort porr=)
Fyll gärna på med mer info om de svenska fd porrstjärnorna
Botkyrka Johanna som hängde i hop med amerikanska Shavon bor i Uppsala och har skaffat barn med sin kvinnliga sambo. Hon är förövrigt syster till hon som är boss i föreningen Friends