Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-09, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sieptium
Snälla gör det inte?

Du kommer vara den äckliga gubben som små flickor och pojkar varnas för. Är det den personen du verkligen vill vara? Alla kommer kolla snett på dig och anta att du är helt jävla väck? Inte för att nämna risken att någon stor kille tycker att du går för långt och slår dig sönder och samman?

Håll dina sexuella fantasier för dig själv, eller kanske leta upp nån klubb eller något där du ska blotta dig.. I donno, manliga strippor behövs?
det du skriver om att folk tycker det är äckligt vet jag inte stämmer! ALLA!! och då menar jag alla människor har sexuella hemliga fantasier som just bara stannar vid fantasier och de flesta yngre tjejer vet jag fantiserar om äldre killar,om att tex bli hårt tagna i en mörk gränd,eller i blöj-förådet på servicehuset på sommarjobbet,jag vet att de ligger hemma och onanerar till sådana fantasier.
Citera
2013-04-09, 19:24
Medlem
skrudiss avatar
Spelar det någon roll inför vem du blottar dig? Brukar ju inte direkt uppskattas av de du blottar dig inför...

Kläder, tja, man har väl rock av en anledning? Annars en onepiece med ett lämpligt kukhål.
Citera
2013-04-10, 17:50
Bannlyst
jag har som sagt bestämt mig för att blotta mig i 2 perioden på första final matchen mellan Skelleftå-Luleå på sittplatsläktaren. inför den finaste tjejen jag kan se.
Citera
2013-04-10, 19:46
Medlem
Jag kan ge dig ett tips så du inte skrämmer tjejen du blottar för då jag har läst lite blottar historier här på FB.
Blotta dig inte för ensamma tjejer, för du är väl inte ute efter att skrämma livet av dom eller ge dom psykiska men för livet?
För många tror säkert att du ska våldta dom, utan blotta dig för tjejer som går tillsammans med andre tjejer, då är ju chansen större att du blir verbalt förnedrad och att dom skrattar åt dig, för det är väl det som är hela grejen med blottning?
Citera
2013-04-10, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Jag kan ge dig ett tips så du inte skrämmer tjejen du blottar för då jag har läst lite blottar historier här på FB.
Blotta dig inte för ensamma tjejer, för du är väl inte ute efter att skrämma livet av dom eller ge dom psykiska men för livet?
För många tror säkert att du ska våldta dom, utan blotta dig för tjejer som går tillsammans med andre tjejer, då är ju chansen större att du blir verbalt förnedrad och att dom skrattar åt dig, för det är väl det som är hela grejen med blottning?
njaa! jag gillar när andra ser mig naken. det liksom pirrar i hela kroppen
Citera
2013-04-10, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yvert
det du skriver om att folk tycker det är äckligt vet jag inte stämmer! ALLA!! och då menar jag alla människor har sexuella hemliga fantasier som just bara stannar vid fantasier och de flesta yngre tjejer vet jag fantiserar om äldre killar,om att tex bli hårt tagna i en mörk gränd,eller i blöj-förådet på servicehuset på sommarjobbet,jag vet att de ligger hemma och onanerar till sådana fantasier.

Jo visst, men herregud människa, inte till galningen på bussen som visade kuken? Dig skrattar de åt, möjligtvis äcklas av. Mycket sant så har folk fantasier, men nej, detta är en illusion. Folk fantiserar om stora, välbyggda män som är alfa och inte ett pervo som visar sig naken för dem. Om inget annat verkar det desperat.

Jag förstår att det är kul för dig, och att du verkligen tror dig själv här. Om man har lite sjuka fantasier försöker man ofta finna anledningar till att göra det. I ditt fall att du tror att detta kommer uppskattas.

Det måste finnas ett alternativ till detta?
Citera
2013-04-10, 22:38
Medlem
HeavyDisturbeds avatar
Gör det inte.
Senast redigerad av HeavyDisturbed 2013-04-10 kl. 22:46. Anledning: Skrev onödigt mycket
Citera
2013-04-11, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sieptium
Jo visst, men herregud människa, inte till galningen på bussen som visade kuken? Dig skrattar de åt, möjligtvis äcklas av. Mycket sant så har folk fantasier, men nej, detta är en illusion. Folk fantiserar om stora, välbyggda män som är alfa och inte ett pervo som visar sig naken för dem. Om inget annat verkar det desperat.

Jag förstår att det är kul för dig, och att du verkligen tror dig själv här. Om man har lite sjuka fantasier försöker man ofta finna anledningar till att göra det. I ditt fall att du tror att detta kommer uppskattas.

Det måste finnas ett alternativ till detta?
jag skiter i vad andra tycker! jag går igång på det och det är huvudsaken. föresten så har jag kommit på att ett par mjukisbyxor är det bästa! bara att dra ner och sen är det fritt fram att göra helikoptern in för folk,smidiga att dra upp och lägga benen på ryggen om det skulle behövas! när jag kommer hem så onanerar jag i flera timmar och tänker på vad jag har gjort.Gud så härligt det ska bli!!
Senast redigerad av yvert 2013-04-11 kl. 17:02.
Citera
2013-04-11, 17:41
Bannlyst
det första du bör göra är ju att skaffa dig en bra stor, regnsäker rock, gör hål i fickorna så att du kan ha pillevipen i fickan och be nån stackars ovetande dam att hjälpa dig leta upp bilnycklarna
Citera
2013-04-11, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nomenklatura
det första du bör göra är ju att skaffa dig en bra stor, regnsäker rock, gör hål i fickorna så att du kan ha pillevipen i fickan och be nån stackars ovetande dam att hjälpa dig leta upp bilnycklarna
oseriösa tips undanbedes!
Citera
2013-04-12, 09:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yvert
oseriösa tips undanbedes!

det är seriöst, det fanns en man här i staden där jag bor som körde med detta, han hade klippt hål i fickorna så han kunde ha picken instoppad i fickan, sen bad han unga tjejer att hjälpa honom ta fram bilnycklarna, han sa också att han hade en fågelunge i fickan som de skulle känna på, det är helt sant, tror han klippte hål i byxorna också så att varje gång han böjde sig ner så hängde klasen ut, så böjde han sig ner framför kvinnor och låtsades plocka upp nåt
Citera
2013-04-12, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nomenklatura
det är seriöst, det fanns en man här i staden där jag bor som körde med detta, han hade klippt hål i fickorna så han kunde ha picken instoppad i fickan, sen bad han unga tjejer att hjälpa honom ta fram bilnycklarna, han sa också att han hade en fågelunge i fickan som de skulle känna på, det är helt sant, tror han klippte hål i byxorna också så att varje gång han böjde sig ner så hängde klasen ut, så böjde han sig ner framför kvinnor och låtsades plocka upp nåt
thihi! så kan man ju inte göra knasputte! nej, jag gillar att synas! att få slänga och dänga med picken och kulpåsen och chocka folk,det ger mig en kick!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in