2013-04-07, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Othfanaticos
Jag kan inte tala för alla kvinnor, men jag hade inte gjort det :P

Samma här. Jag tror min sambo skulle ha haft synpunkter på den saken.
Citera
2013-04-07, 23:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Kvinnor ifrån Mellan-Östern, Latin-Amerika, Afrika osv är redan nöjda och lojala mot sina män. Det är redan tillfredsställda och ej i behov av att flockas runt dessa utomjordiska männen. Nöjd å belåten! Kan man säga..

Västerländska kvinnor dock avskyr sina män! Usch usch, otrogen mot sina mesiga man gång på gång då västerländska män är så feminina, mesiga, tråkiga och blir mobbade i media.

Nä! Dessa utomjordiska män är intressanta, lite nya och spännande! Så känner kvinnorna i den moderna väst världen.

Eller,
Kvinnor ifrån Mellan-Östern, Latin-Amerika, Afrika osv är redan vana att bli påsatta av håriga monster mot sin vilja. De är redan utnyttjade och äcklade och ej i behov av att flockas runt dessa utomjordiska män. Avskräckt och äcklad! Kan man säga..

Västerländska kvinnor dock är fria att följa sin egen sexualitet och nyfikenhet! Usch usch, en del är säkert otrogna, och det är ju inte så snyggt, men många män är också otrogna. Och det fina är att ingen av dom riskerar att stenas på torget, eller ens bli lite hedersmördade. Hör och häpna.

Nä! Dessa utomjordiska män är intressanta, lite nya och spännande! Så känner kanske ett fåtal av kvinnorna i den moderna väst världen.

Edit: för att undvika missförstånd vill jag förtydliga att jag hatar rasism från båda håll!
Senast redigerad av SnakePlisssken 2013-04-07 kl. 23:47.
Citera
2013-04-07, 23:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Samma här. Jag tror min sambo skulle ha haft synpunkter på den saken.

Så DET är det enda skälet för dig att avstå
Citera
2013-04-09, 01:20
Medlem
attisjuans avatar
Jag undrar vad Eskil Erlandsson hade sagt om saken? Den riksdagsdebatten skulle ju bli historisk om något.
Citera
2013-04-09, 07:33
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amilofs
Vi kan nog utgå ifrån, att kommer det aliens, så är de av hon-kön.

Öppet sinne.

Vi kan nog utgå ifrån att det där är bara dina fantasier och helt utan belägg. Som vanligt när det gäller dig.
Citera
2013-04-09, 20:16
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amilofs
Vi kan nog utgå ifrån, att kommer det aliens, så är de av hon-kön.

Öppet sinne.

Nej, de är av henkön førstår du.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här