2015-06-08, 09:33
Medlem
FuriousRages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awerty
Vilket oerhört sammanträffande!
Kommer du ihåg vad mer de hade? Känns lite meningslöst att åka 4 mil för att köpa billiga negerbollar och punchrullar.

Delicato-outleten i Segeltorp har jag varit till en gång då jag fick en rabattkupong på något de hade.
Ganske litet "fyrkantingt" rum, med mycket av deras sortiment, oftast saknas det 1-2 bitar per låda eller så ser de ut som de fått sig en känga.

De har nog lite av allt som du ser på http://www.delicato.se/46/listall/Produktlista.html
Köpte en jordgubbsmousse, som var fryst, helt ok var den.
Citera
2015-06-08, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuriousRage
Delicato-outleten i Segeltorp har jag varit till en gång då jag fick en rabattkupong på något de hade.
Ganske litet "fyrkantingt" rum, med mycket av deras sortiment, oftast saknas det 1-2 bitar per låda eller så ser de ut som de fått sig en känga.

De har nog lite av allt som du ser på http://www.delicato.se/46/listall/Produktlista.html
Köpte en jordgubbsmousse, som var fryst, helt ok var den.

Tack för svaret, åker till en Delicato Outlet så fort jag får skatteåterbäringen!
Citera
2015-06-30, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av awerty
Tack för svaret, åker till en Delicato Outlet så fort jag får skatteåterbäringen!

Och den kom i mitten av juni ? Själv skulle jag gärna vilja ha en rabattkupong i handen
så jag vet att jag gör en bra affär. Men ett besök om året borde man kosta på sig.
Citera
2015-07-11, 20:13
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vogly
Var där idag. 39 kr för 15 negerbollar och andra saker som är 15 pack (punschrullar m.m)
Nice!
Citera
2015-08-12, 14:34
Medlem
Bajenjeppes avatar
Riktigt schyssta priser för varor som det i princip inte är något fel på. Var där förra veckan och köpte bland annat Fransk Chokladtårta för 25:-, vilket är sjukt billigt. "Felet" var att en ruta av chokladöverdraget på typ 2x2 cm låg lite förhöjt...
Citera
2017-03-25, 13:48
Medlem
Jag kan starkt rekommendera deras "Drömkola" i storpack, ca 12st, som åtminstone finns i Barkarby. Chokladöverdrag med kolafyllning! Brutal.

Men dock innehåller det ofta mycket skräp i produkterna, och denna är inget undantag. Men vill man nå himmelriket så kan det vara värt det.

Citera
2017-03-27, 23:41
Medlem
Elementarts avatar
Hade glömt bort att det fanns en outlet-butik i Segeltorp. Är sugen på både morotmums och havrebollar. Hur smakar deras muffins?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in