Vilket oerhört sammanträffande!
Kommer du ihåg vad mer de hade? Känns lite meningslöst att åka 4 mil för att köpa billiga negerbollar och punchrullar.
Delicato-outleten i Segeltorp har jag varit till en gång då jag fick en rabattkupong på något de hade.
Ganske litet "fyrkantingt" rum, med mycket av deras sortiment, oftast saknas det 1-2 bitar per låda eller så ser de ut som de fått sig en känga.
Delicato-outleten i Segeltorp har jag varit till en gång då jag fick en rabattkupong på något de hade.
Ganske litet "fyrkantingt" rum, med mycket av deras sortiment, oftast saknas det 1-2 bitar per låda eller så ser de ut som de fått sig en känga.
Tack för svaret, åker till en Delicato Outlet så fort jag får skatteåterbäringen!
Och den kom i mitten av juni ? Själv skulle jag gärna vilja ha en rabattkupong i handen
så jag vet att jag gör en bra affär. Men ett besök om året borde man kosta på sig.
Riktigt schyssta priser för varor som det i princip inte är något fel på. Var där förra veckan och köpte bland annat Fransk Chokladtårta för 25:-, vilket är sjukt billigt. "Felet" var att en ruta av chokladöverdraget på typ 2x2 cm låg lite förhöjt...